Inget dagis!

Igår fick vi åka till farbror doktorn med Noel för han hade 38 i feber & matvägra hela dagen.. Var allmänt slö o ville inte riktigt vara vaken! Kom in rätt snabbt i ett rum, med med våran otur så fick läkaren ett akutsnitt att ta hand om först innan han hade tid med oss.. När han väl kom så titta han lite på Noel o tog alla hans vikter sen tidigare osv, visade sej att han sjunkit på sin kurva så ska ringa bvc idag för en vägning denna vecka! Han tyckte annars han såg fin ut så vi fick åka hem igen, men fortsätter han med matvägran så ska vi kontakta dom igen, blodsockret sjunker ju rätt lätt på dom små! Men nu i morse fick jag i han nästan en hel flaska så får hoppas det är på rätt väg nu för febern är inte kvar den heller.. Skönt!

Vart ju några timmar på akuten igår så timmy åkte o köpte mat på donken, men kortläsaren funka inte där så dom bjöd på maten ;) Det var nog meningen att vi skulle äta där! Gött var de kan jag lova oxå.. Liam fick vara hos farmor han, så dom hade massa myspys <3<3 Kom hem nångång efter elva & farmor hade redan satt på liam pyjamas o ny blöjja innan vi hämta han & det var bra för han somna i bilen så var bara o bära in han o lägga han i sängen =)

Idag trodde vi ju att liam skulle få gå till dagis igen efter ledigheten, men tji fick jag när vi kom dit.. Det var igenbommat & svart.. Så han fick bli hemma idag med! Tur att jag inte hade nått större inplanerat iaf..!!

Hade tänkt att jag skulle fixa min garderob idag, rensa ur sånt som jag inte vill ha kvar & rensa ur mammakläderna för dom behöver jag ju inte längre..! Ska försöka sälja det men vet inte vart. Men eftersom jag har en klåfingrig 2-åring med världens trots här så får jag ta de när han sover middag om han tänkt sej göra det idag!! :) Annars får de vänta till dagis öppnar igen, som bör vara imörn!

Vad som sker resten av veckan vette fan, blir iaf bvc skulle jag tro! Får ta dagarna som dom kommer.. Promenader blir det iaf :)

Till helgen ska Liam sova hon sin moster, det tkr han nog ska bli skojj tror jag.. :) Kommer självklart sakna han massvis mitt lilla hjärta <3

På freda ska timmy överaska mej med nått, har inte en susning om vad det kan vara.... Spännande! hihi
& lördan ska han till karlstad o festa med sina gamla polare.. Och jag ska vara hemma med Noel och hade myspys <3


ne nu ska jag ta barnen!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Varför var dagis stängt då? :S

2010-08-16 @ 11:30:04
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Hopppas det vänder! Tradera är bra:)

Postat av: Mikaela, mamma till Lucas.

Sv: Tack :) Han är snart 5 månader.

2010-08-16 @ 20:28:01
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0