Måndag..

Mmm idag är det veckans tråkigaste dag, en riktig segis dag är det! Vädret gör inte saken bättre, men men nu är kvavheten borta iaf.. Sköönt!

Idag slog liam upp sina ögon 06:30 så då var de bara att stiga opp, Noel sov fram till 08:15 så jag & Liam har haft lite ensam tid nu på morgonen <3<3 Dagens planer består av att ta en promenad ner till stan (om de regnar blir de buss) ska träffa åsa :) Sen eftermidda/kväll ska vi hem till fam boberg o fira jimmy som fyller 24 år!! Ska bli trevligt att träffa familjen igen, för de var ju inte igår!! Och så ska vi kanske träffa emelie & Ola en svänga oxå.. :)

Åh jag kan inte sluta tänka på en person heller, snart, snart, snart har hon 2 & inte 1 =D MYYYYYS! Jag e sååå nyfken, hoppas det kommer ett sms snart till syster =)

Nee fan om man skulle börja leta fram lite kläder till sej själv... Inge roligt o klä sej när inget passar :/ Men en dag ska de passa igen, jeansen är mitt mål!!

Hoppas min journal kommer denna månad från förlossningen =D vill skriva förlossningsberättelse, inte för att de finns så jätte mkt att skriva förutom att jag bada, spydde o guppa på bollen ;) haha!! Nee men ska bli skojj att läsa den iaf, jämföra vissa saker som går med journalen från liam!! :)


Nee kläder var det... Byeeee


 Liam när han är dryga månaden <3

 Noel när han är dryga månaden <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0