Mysmorgon!

Mm det har jag med mina hjärtan nu.. Noel ligger iofs och sover, men jag o liam har satt oss bekvämt i soffan & kollar barnprogram samtidigt som jag kollar lite på datorn.. Samlar energi för att ta ett städryck inne på toan, fy fan där hinner man ju inte städa innan de bli lika dammigt o skitigt! Ska försöka orginisera lite oxå, har rensat ur massa schampoo flaskor som jag inte använder lr behöver, har nån fetisch (stavfel??) på att köpa hem schampoo & Balsam så de var överfullt på badkarskanterna o i min hyllvagn, fick ihop en hel påse som jag ska skicka iväg till syrran! Nu ska jag göra slut först innan jag handlar hem nått mer!!

Annars så ska jag ta en svängom med snabeln & moppen sen så de blir lite helgfint.. Skulle städat igår men kom annat i mellan.. Ska stoppa i en tvätt oxå! Visst e de kul att läsa vad jag ska göra???! haha..


Sen blir de solning, göttans göttans!!

På menyn idag står de ugngratinerad fläskfile o pommes.. jam jam!

Nee nu ska jag hämta mer kaffe o sitta en max kvart till sen jeflar ska de vara fart på mej ;) Byeee

 

Satt o kolla på kort, & när jag såg denna bild slog det mej att dessa ligger förhoppningsvis nere hos skomakarn.. Lämna in dom för ett x antal månader sen för lagning av dragkedjan & jag har totalt glömt bort dom.. Bäst o ringa o kolla så de inte kastat lr sålt dom för det är mina favvosar!!!





Kommentarer
Postat av: lela

Vad har du för storlek? Jag har ett par likadana som aldrig används som du kan få om du vill.



Kramis

2010-08-13 @ 14:44:06
Postat av: Jessica 20 & mamma till Liam

Jaja, okeej! Då ligger dem nog ganska lika med tanke på att din vägde så vid 1 månaderskontrollen. Liam är uppe på 7kg då han vägde sig sist! :) Så han är en stor kille :d fick tyvärr ingen längd då heller..

Kramar

2010-08-13 @ 16:08:23
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

tjusiga stövlar :D

2010-09-29 @ 00:28:40
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0