Sönda redan..

Fy fan va denna helg gått snabbt.. Imörn går vi in i en ny vecka, har inga planer alls förutom ett besök till tandläkarn med liam..Ska nog till sara o barnen oxå skulle jag tro?! =)) Annars får vi se vad som sker..

Idag redan kommer Åsa =D Wiihii va skojj.. 

Sen blir de nog en promenad till emelie & Ola :)


Nee fan har inte så mkt o skriva om just nu så återkommer...




Åsa var ner o hälsa på mej i göteborg.. Här är vi i botaniska trädgården =D



Haha detta kort e skit gammalt.. Tror jag e 15-16 år här ;)


Kommentarer
Postat av: carina

Ja nog känner dom det på sig.. Har kämpat som bara den för att få ett enda litet leende på bild.

Det är bra med oss.. Med er oxå hoppas jag?

Ja det var himla roligt på möhippan den stunden jag var med.. Hade Linus med mig så jag stannade inte så länge. :)

Hoppas du/ni haft en bra helg :)

2010-08-08 @ 13:07:19
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Carina

Är oxå lite trött för det mesta.. Men i dag känner jag mig utvilad. Linus har sovit jätte bra i natt :)

Har inte bestämt nåt än men jag hade tänkt ta med mig mina prinsar till Gustavsvik nån dag. Är lite osäker, det brukar ju vara så mycket folk där. Vill att det ska bli bättre väder så man kan vara ute. Har ni några planer för veckan?

2010-08-09 @ 09:05:06
URL: http://misssericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0