Söööööööönda..!!

Aa fy fan nu är det sönda igen :O Tyckte jag nyss skrev ett inlägg om att de var sönda men det var alltså för en hel vecka sen..!

I fredas vart de solning med syster, sen följde hon med ut hit så vi bjöd på mat! :) var en trevlig eftermidda/kväll!!

Igår tog vi en ORDENTLIG storstädning,Torka,skura, torka, skura osv överallt!! Shine shine everywhere.. Tvättade hela soffklädseln oxå så nu är den ren o fräsch igen.. Härligt!! Sen drog vi iväg o inhandla lite godis till kvällen. Liam fick en film (I drömmarnas trädgård) Han har fastnat för den serien på barnkanalen så kul & ha de på film.. Så den går varm nu här hemma ;) Fast han tjatar även om traktorn, ett annat program från barnkanalen (stora maskiner) så den ska jag beställa hem nu!!

Imörn börjar liam dagis igen, ska bli skojj för han! (tror jag) Märks om han är blyg när vi kommer dit eller om det är som vanligt.. Annars i morgon vette tusan vad som sker, sånt som visar sej.. Promenad ska det bli iaf, och promenad idag med, så mkt gott som jag moffa i helgen så måste jag ju röra lite på mej ;)

Undra vad man ska äta idag då?! Vad ska ni äta??!

Nee nu ska jag ta mej en smörgås! Ha de bäst..





Kommentarer
Postat av: Camilla Svensson

Hej! Här blir det fläskfile med kantareller o 8 dl grädde:):) Med pommes till,fast blir nog att göra lite ris till matlåda :) Gott med promenix det skulle ja oxå behöva ta idag,men det blir det nog om ja ska till Jenny :):) kramar

2010-08-15 @ 10:09:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0