Tisda...

Nu är hjärtat på dagis.. Han var tuff enda tills vi kom innanför dörren, då kom blygheten =) Men Liams dagiskompis Noel vart jätte glad över att se Liam, kom fram o gav han en kram! Så söt.. Var inga problem att gå därifrån iaf & de var skönt det!!

Jag ska snart börja städa ur garderoben men vet inte riktigt vart motivationen är??! Men så fort jag börjar går det nog rätt snabbt skulle jag tro! Och hinner jag innan jag ska hämta liam så blir det att städa hans rum oxå, ingen ide o städa därinne när han är med för då märks de ingen skillnad hur mkt jag än plockar!

har spelat lite spel med sara på msn oxå, men jag får nog träna lite för så jävla bra är jag ju inte ;)

I eftermiddag får vi besök av ett par kompisar till timmy, annars händer det nog inte så mkt denna dag!

Nu var de garderoben som ropa på mej.. Byee




Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja jag tycker verkligen att det är tråkigt att det inte funkar. Elin tar att bröstet men blir förbannad när det inte kommer nåt... Jag är oxå bjuden på kalas den 28:e men tror inte att jag ska gå. Hon är ju så liiiteeen än. Jag kanske ångrar mig. Annars får du svinga ett par bägare i mitt ställe :)

2010-08-17 @ 12:18:12
URL: http://kixooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0