.......

Haft en bra dag med bobergarna idag, vart en god lunch på stan =)

Liam har även vart hos tandläkarn & det var ju inte de lättaste att få han o gapa.. Haha men allt såg bra ut de hon såg iaf!

Gick ner till stan, sen gått över stan oså... Hem tog jag bussen till Marieberg för min buss gick inte så gick därfrån & hem.. Har blitt mkt gående de senaste 3 dagar & jag gillert! =)

Hoppas det ger lite tydligare resultat, men nu ska jag inte väga mej förens jag ska på efterkontrollen.. Mer spänning då!

Imörn blir de solning oxå, göttit värre... Solade igår med o trodde mina ögonlock skulle börja brinna för jävlar vad det brände,(hade solarium som var speciellt för ansikte oxå) O när jag solat klart läser jag på en lapp o då står de att man kan sänka styrkan.. Nästa gång ska jag läsa innan jag solar..

Annars vad händer i helgen då? Inte ett smack, ska bara ta de lugnt..
Nästa helg bli jag & Noel solokvistar.. timmy flyr till karlstad antingen hela helgen lr endast lör-sön & Liam ska spendera sin helg hos moster milla..
Ska bli skönt som de känns nu att få vara själv, rensa huvudet på tankar, rå om mej själv osv. O mysa med Noel självklart =)

Idag har jag ventlilerat mej, kändes jävligt bra samtidigt som jag känner mej jävligt ledsen!! Men de kommer bli bra det här.. Jag får fortsätta som jag gjorde idag.. =)


Noel min lilla noel, gud han äter för glatta livet just nu..Öka till 180 förra målet o de gick ner som en dans på rosor =) Får se om de gör de sen med innan jag lägger mej så kanske han sover lite längre typ till imörn bitti :)
Önska Liam kunde vara lika matglad, men de är han inte =// idag har han ätit 20 strips o nån tugga bröd typ, 4 gafflar med torsk o äggsås o pot, 1 flaska havredryck innan sovdags....... Usch.. tacka vet jag dagis, där äter han iaf. <3<3<3

Och ikväll somna han redan vid 20:00.. gud såå skönt, annars krånglas de som fan så oftast somnar han mellan 21-23... Jävla trots...!!! Blir tokig på den, men älsker han lika mkt för det!

Nee fan nu ska jag nog läsa bloggar o sen sova.. gött trött nu! Ha en fortsatt bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Camilla Svensson

Bra att han äter mosters plutt,bara synd som du säger att min andra plutt inte är lika mat glad .... Kram

2010-08-12 @ 22:17:38
Postat av: Jessica 20 & mamma till Liam

Joo han gillar att äta.. :P Hur stor är din lilla nu? vikt och längd?

kram

2010-08-13 @ 08:35:37
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0