Goooood morning!

Ny vecka nya möjligheter :)

dagens planer är att gå till jysk o köpa ramar som jag skulle gjort ett tag men kommer ju aldrig ihåg måtten! Men nu har jag fått rätt mått av sara så nu vet jag vad ja ska ha iaf!!
Sen blir de väll att handla hem lite mjölk o såna nödvändiga saker.. Annars får vi se vad dagen erbjuder =)

På onsda ska jag & Noel på 5 månaderskontroll, ska försöka gå iväg med Liam imorgon oxå så jag får en vikt på dom bägge..!!

Läkaren ska ringas idag oxå, väntar på remiss till dietist men den verkar ha fastnat nånstans då det var ett bra tag sen jag var hos läkaren så ska se vart den tagit vägen & måste även rådfråga lite om Liam! Ungen äter ju inget :O Asså de är jävligt jobbigt att se att han inte vill äta, och liksom vart får han energin ifrån till att leka?? Han är ju högt o lågt non stop om dagarna!! Nee nu jävlar ska jag ha en förklaring till hans dåliga matvanor!!

Nu vakna noel så bäst att ta upp honom, kanske skriver sen :) Byeee


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

remisser har en god tendens till att fastna vår remiss för Neos knappoperation tog över 6 månader innan vi äntligen fick tid. Tröttsamt att man ska behöva gå och vänta! Hoppas ni får en tid och de snart!!

Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

haha jo precis denne dag var inte så poppis, tapetseraren var seg och lite annat gick emot mig osv haha men men imorn är en ny dag ;)

2010-12-06 @ 20:49:24
URL: http://saraboberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0