trött

Aa fan va trött jag är.. Spänt mej en del iför denna dag, nu har det släppt lite men irriterad för vi inte kunde på provsvaret direkt på sjukhuset när hon endå satt med det i handen.. Nee de måste gå genom vår läkare :S Så hoppas han ringer imörn.. Annars blir jag rosenrasande som linda brukar säga ^^

Skulle ju sätta upp gardinerna förut, trodde jag ja.. När jag tar upp DOM så var det bara EN och den var lika lång som vår hall om ine längre, alltså kan jag gör 4 gardin längder av den gardinen.. HAHA.. men gött med tyg ;)
Synd jag inte kan sy men har ju faster som e duktig på det (A) hihi

i övermorgon fyller liams gudpärons dotter Chelsea 1 helt år!! hallååå vart tog tiden vägen?? inte kan vi närvara vid nått kalas heller, men present ska hon få lill (stor) tjejen :D:D

Och snart fyller Michelle 2 år, sen ska ju sara bebis födas, sen månad efter de ska mia föda sin Lowa, månaden efter det så ska emelie föda sin Noomi, sen månaden efter det ska JAG FÖDA min NOEL <3 mkt barn, vet såna i juli o aug oxå men orkar inte rabla så långt..

Nu ska jag sluta mina vackra blå så man orkar upp o lämna grabben på dagis 07:30, sen ta bussen till kps för att göra nått jag inte redan kan.. antagligen ;) haha!!  Lunch dejt med sara oxå, lr ah vi har la dejt hela dagen då hon med ska till kps!

nee sova var de.. Godnattttt




solstrålen i mitt liv <3<3

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

du glömde skriva med liam 2 år :P

många bebisar blir det :D:D mysigt det hehe..



Haha rätt kul med gardinen hahaha eller ja meter tyget haha syns imorn puss

2010-02-24 @ 22:55:18
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Zitha - Mamma till Jack

Många barn på samma gång ;)!



Ja men absolut klart det blir det:). Mamma o ja är så nära vi kan komma varandra, så de ska bara bl roligt att hon ska flytta hit.



Haha läste de andra inlägget, vilken patetisk människa :S.



Kram

2010-02-25 @ 08:26:05
URL: http://nrmc.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

verkligen babyboom:)

Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

söt bild på er solstråle:)



trist att ni inte fick svaret av läkaren, hoppas du får de imorogn.



ha en skön kväll!

2010-02-25 @ 19:44:17
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag glömde min mobil hemma gumman så kunde inte slänga iväg ett sms tyvärr :( Men han har kommit till världen nu =) Kram

2010-02-25 @ 21:34:27
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Zitha - Mamma till Jack



Riktigt babyboom :). Imon ska ja på sexparty :) haha. Så pappan får vara hemma o mysa med sonen. Lördag blire att åka o handla, söndag fika hos svägerskan som fyller 21 imon :).

Själva då?

Kram

2010-02-25 @ 22:56:43
URL: http://nrmc.blogg.se/
Postat av: jenny - jennyn.blogg.se

Hoppas ni får en riktigt härlig fredag! Många kramar

2010-02-26 @ 11:23:59
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0