Hemma!

Yes i fredas kom vi hem, tråkigt samtidigt som det är skönt.. Hemma är ju alltid hemma & det är ju trots allt bäst =))  Resan gick riktigt bra o fort, barnen var lika snälla som på vägen opp! Fick med oss brorsan ner men han har tillbringat helgen hos en kompis, så han kommer la idag igen!

Igår hade vi lite kalasande för liam som fyllt, han fick fingerfärg av sin söta michelle & det tkr jag e skit bra för då har jag nått o sysselsätta han med sen när de är regninga dagar osv =D När vi hade fikat klart gick vi ut så liam o michelle fick inviga liams traktor som han fick av moffa o moster med respektive!! Nöjd kille kan jag lova <3

Efter kalaset oså vart de pizza hemma hos pappa & så kolla vi på sommarkrysset.. var en trevlig kväll, liam var dock så trött så han skulle nog kunnat somnat ståendes ( om det inte vore så att han var så rädd för att somna ;) Så vid 10 begav vi oss hem o liam somna på 2 röda! Jag nörda lite vid datorn o sen vart de natta för mej med!

Idag ska vi åka till degerfors på lite kalasande då timmys pappa o farbror fyller år.. Dom ska även fira liam samtidigt så blir mkt firanade för min herre... Men nästa år ska vi ha 1 kalas då ALLA ska komma, ingen ska komma nån dag hit lr dit, inte rättvist mot liam tkr jag!! Har man kalas så har man 1 dag =))

Annars ska jag träffa linda som kommit hem från turkiet & så ska jag nog träffa camilla kanske?! =)

Imörn ska vi till kd o storhandla, gött o fylla upp lite i skåpen! Liam ska nog spendera den tiden med moster så får se vad dom ska hitta på!


Nee nu ska jag äta frulle.. Bjuder på ett kort på mina hjärtan.. Kort från gefle kommer en annan dag !!!!!!



                                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Camilla Svensson

Hej! Jag förstår det,att ska det vara kalas så ska det:) Bara ja som har litte svårt när det blir mycket folk:( kramar

2010-07-25 @ 10:28:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Jessica 20 & mamma till Liam

halloj jo egentligen är den de.. men han ligger bara i den och halvsitter upp. Det funkar jätte bra,men skulle ju aldrig lämna honom själv i den!! perfekt liten resevagn här hemma använder jag min emmaljunga! :)

2010-07-25 @ 12:15:45
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Borta bra men hemma bäst. Vad skönt att vara hemma igen :) Är det bra med er ? Kan vi inte försöka få ihop en träff snart?

2010-07-27 @ 12:04:52
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥

Tack, ja allt gick iaf hyfsat bra förutom infektion i livmodern som ledde till antibiotika kur i 10 dar. men annars så :)

2010-07-27 @ 13:00:28
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0