Ockelbo marknaden!!

Ja i helgen är det årliga sommar marknaden i ockelbo, missar den för 3:e året i rad :( Men men jag har ju en kalaskula på magen så jag har ju nått roligt o se fram i mot iaf :D:D Får bli en tur till ockelbo & hälsa på Mormor osv när vi åker upp till gävle istället & så får vi sikta in oss på ett marknadsbesök nästa sommar!
Men jag hoppas att alla som ska på marknaden får det riktigt roligt & att ni dricker med måtta ;) haha!!


Idag vad händer?? Ingenting som alla andra dagar, ska ta rätt på lite disk i maskinen oså bara.. sen ikväll har vi bokat tvättstugan så blir att tvätta upp allt är i tvättväg! Inte ofta jag tvättar där ute längre sen vi fick hem maskinnen men ibland kan det ju vara gött o få undan allt på engång =)

Mat ska man äta oxå, men vad? igår vart de kyckling o potgratäng med god sallad, kan säga att de knu**a i käften på mej ;) haha! Nee da men riktigt jävla gött vare iaf...

Så idag kanske man ska äta lite mer husmanskost, så som färskpotatis o pannbiff? Jaa så får de nog bli!

Min telefon kommer jag kasta långt åt helvete snart oxå, fan så som den krånglar nu & har gjort hela fucking morgonen har dne inte gjort sen den börja krångla :S Så fort jag trycker på en knapp så stänger den av sej, är de nån som ringer så kanske vi kan  snacka ett par min o sen stänger den av sej lr hänger sej.. Aaah riktigt störande iaf, men till veckan ska jag få den fixad.. göttans! =D

Neee nu ska jag göra mej lite frukost innan jag ska ta rätt på disken!! Ha en bra dag!!


Lite smått nervös inför imörn oxå, men har ju egentligen ingen anledning.. men är rädd för att få höra saker som jag absolut inte vill!! Men de spörs imörn ;) Spännande i vilket fall... ^^


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

va händer imorgon ? :)

2010-07-01 @ 12:37:03
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0