1 dag kvar

Yes en dag kvar på Juni... vart tar tiden vägen!?? Snart är sommaren slut o kalla vintern är här..

Blir nog en 12:e födelsedag i juli för oss då bebis inte verkar vilja kika ut (Bf+4 idag).. Härlig tårtmånad ;) haha!!

?/7 bebis
12/7 brorsan fyller
13/7 timmys syster fyller
16/7 jag & Liam fyller
17/7 timmys farfar fyller
19/7 timmys andra syster fyller
23/7 min syster & min barndomsvän fyller
25/7 timmys pappa & hans farbror fyller
31/7 min svåger fyller

Tur att jag älskar tårta/Smörgåstårta,fika för huvudtaget =D

Nu ska jag snart göra klart min älskade prins för dagis.. Han var så go mot mej i morse & krama mej massa! Åh Kärlek.. <3<3<3

Ha en bra dag, själv ska jag försöka städa undan lite nu när jag fått mitt regn väder =D Byeeee


Kommentarer
Postat av: Jessica 20 & Mamma till Liam

Oj det var inte några det.. haha! roligt att du och sonen fyller samma dag ;)

kram

2010-06-30 @ 09:47:11
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Joo :) vi får hoppas på att det blir väldigt snart

2010-06-30 @ 10:24:15
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: elli

Nej han rör sig nästan inget alls. jag känner en fot röra sig en sekund om dagen typ. Ibland undrar jag om det är någon kvar där inne.

Jag trodde aldrig jag skulle gå över tiden. Det här suger ju verkligen.

2010-06-30 @ 12:58:55
URL: http://ellixoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0