Bf om 4 dagar!

Yes 4 dagar till Bf då.. så här länge gick jag inte med liam, så undra varför denna onge ska vara så vrång!? Kanske är en tjej trots allt, dom är ju kända för o vara lite egna & envisa!! ^^ nee da de är att ett gossebarn enligt ul, men jag tror endå lite på tjej!! men om bebis vill komma ut nångång så får vi ju svaret! =)) <3<3

Liam  är på dagis o jag sitter här en sväng, ska göra mej ordning om ett tag så jag är klar till prinsen ska hämtas för då ska vi bege oss ner till stan för att träffa sara med barn =)

Ni får ha en bra dag... Byee

Kommentarer
Postat av: Jessica 20 & Mamma till Liam

Jodå det är bara med oss.. Lillkillen är förskyld bara så är svårt att mata honom då han är så täppt men med sked så funkar de.. haha!! Jobbigt men han blir så arg på näsan annars!! hihi.. aa förstår att du längtar nu.. :)

2010-06-22 @ 09:31:28
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v38

Nej tack och lov så är det ju inte det är så trött på detta nu. ja jag har haft lite känningar men inga jobbiga sådana sj?

2010-06-22 @ 10:07:34
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0