Eko eko!!!

yesyes jag o sara smsa lite med varann här o vi beklaga oss över vilken tråkig mat vi har kvar, de liksom ekar i kyl/frys/skafferi!! Så som de är precis innan löning.. Men oså slog de mej att jag kan ju kolla timmys konto för skojjs skull o se om de hänt nått där, o se på fan.. lönen har kommit =)) så idag drar vi över till kd o handlar MAT!! Skönt o ha sånt gjort nu när man ska få bebis vilken dag/vecka som helst =) Behöver vi ju liksom inte tänka på det sen!

lovat timmy att vi ska se film ikväll oxå eftersom vi endå har årsdag, så blir o köpa hem lite göttans & mysa upp sej i soffan till nya wallander =)) Inte ofta vi ser på film tsm så när de väl blir av är det mysigt.. <3<3

Måste kolla lite efter barnvakt åt lilleman med ifall de blir så att vi får åka in o föda under helgens gång, är ju midsommar & många festar osv.. Så får se hur de löser sej, men på ett lr annat sätt fixar det sej förhoppningsvis...
Känner du min gobit & du ska vara nykter, hör gärna av dej ;) haha!! Annonserar ut barnvakt... :P


Nee nu ska jag skriva handlingslista så jag inte står som ett mähä i affären sen, o så ska jag nog ta reda på disken i maskin!!

Vart förresten inge stan idag, blir imörn då jag ska till mvc igen... Så då blir de nog hel dag nere i stan med sötisarna <3

ha en fortsatt bra dag.. byeeee

Kommentarer
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

Liam får jätte gärna vara med oss vet du vi ska va nyktra och är bjudna på mat hemma hos svärfar så de är okej att han blir med isf bara så ni vet :)



och eftersom ni får fylla på ert skåp väntar vi på inbjudning till middag hahahah ;D puss

2010-06-22 @ 14:21:43
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Jag förstår att du vill få ut bebisen nu :) Han kommer ju inom max 2 veckor lite drygt. Gud va spännande!

2010-06-22 @ 21:20:16
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0