Lörda!

Inte haft den roligaste natten då jag hostat som en dåre, så vid 3 gav jag upp.. Gick upp o satte mej vid datorn en stund, kolla lite tv osv.. Sen kände jag verkligen hur tunga ögonlocken vart så gick o la mej igen, kommer inte ihåg när jag somna men det tog sin tid =// Vakna i morse av att liam låg o klappa mej o krama mej <3<3 mysungen.. Var såå otroligt trött & är än.. Mina snälla grabbar kom med frukost på sängen åt mej o sen kolla vi lite bompa innan vi gick upp! Har börjat städa undan lite här hemma men man tröttnar snabbt så kom ej så långt.. men pappa har hjälpt oss att fixa tvättmaskin iaf så nu kan vi tvätta inne =) HÄRLIGT!

Just nu sover grabben, ska snart in o väcka han för om en stund ska vi dra til mariebergsskogen i detta härliga väder =) Ska nog käka lite på donken oxå då varken jag lr timmy har ätit nått än... Bara goröva som ätit lunch innan han somna!

Annars vette fan vad dagen har att erbjuda, ska nog tvätta nån maskin sen iaf ;) Kanske byta lite gardiner osv i hopp om att de kanske kan sätta igång nått.. Haha! men den turen har jag nog inte!

nee ha en fortsatt bra dag & glöm inte gissa när bebis föds, samt vikt & längd =))

Byeeee


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror att bebisen kommer 21 juni!

3550 g och 51 cm lång :)



Kram! :)

2010-06-05 @ 17:24:18
URL: http://beachblond.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

jag gillar den där bilden på er, den är fin! :)

Förlåt för sent svar, jag hade missat din kommentar :) Jag vill gärna ses när bebisen kommit och snosa på honom! :)

Känner du dig nått nervös inför förlossning och så?

2010-06-05 @ 20:59:16
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du kan inte bestämma mig om ja ska gissa på 18/6 elr 28/6 men sen gissar ja på 3668 o 51.

Hoppas allt är bra med hela familjen för övrigt =)

kram

2010-06-08 @ 05:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0