Sönda!

Söndagar brukar ju vara den tråkigaste dagen på veckan, men i mitt fall gillar jag den rätt mkt endast för det är dagen då jag går in i ny vecka =)) Så idag är vi 37+0, alltså i v38!! Lovley.... Jag väntar på dej lille pyret... <3

Idag ska jag inte alls göra mkt, ska byta gardiner som jag tänkt göra igår men de vart aldrig.. O så ska jag nog tvätta lite mer ;) hihi.. Blir att bjuda pappa på lunch oxå, är väll de enda jag planerat in idag!!


Igår drog vi ju till Mariebergs skogen.. Helt underbart var det där borta, vart dock jävligt badsugen men fan ville inte skrämma bort dom andra som bada så jag höll mej till land ;) haha!! Nee då men hade jag haft med mej badkläder så KANSKE jag hade tatt ett dopp för igår var de fan i mej varmt..

Liam tyckte det var skojj att se på djuren, framför allt att springa som han ville där uppe bland djuren =)
Åkte tåg gjorde vi oxå, Liam tyckte nog inte de var lika kul för efter halva vägen ville han gå ner sa han.. Var väll massa roliga saker efter vägen som locka mer än själva åkturen ;) Och så vart de självklart lite glass oxå!!

var inte där så länge då vi kom rätt sent, men var värt dom 2 timmarna vi var där iaf =) Ser fram i mot när vi ska ta en hel dag med fam boberg/malmström dit!!
Då blir de att ta med massa fika o götterier, samt engångsgrill osv osv =D

Nee slänger in ett par bilder på vackraste ongen <3<3



Kort från sommarfesten på dagis =)



Förr har han bara vela åkt på mage men nu visa han mamma & pappa vilken stor kille han blivit o kan sitta på rumpan o åka =) <3<3

Marieberg skogen .....







Detta får räcka för stunden =))

Ha en bra dag!!


Bf lista enligt er! :)

Anna: 15/6 3650 g & 51 cm

Timmy: 17/6, 3550 g & 51 cm 

Linda: 19/6, 3475 g

Elin: 20/6, 3500 g & 51 cm

Sara: 20/6, 3450 g & 50 cm

Karin: 20/6, pass på vikt

Sara: 21/6, 3550 g & 51 cm

Jessica: 22/6, 3500 g & 51 cm

Kicki: 23/6, 3200 g & 50 cm

Angelica: 24/6, 3865 g & 51 cm

Tova: 24/6 4020 g & 51 cm

Sandrah: 25/6, 3276 g & 51 cm

Camilla: 25/6 3460 g & 49 lång

Jenny: 28/6, 3525 g & 52 cm

Susanne: 1/7, 3250 g & 50 cm

Malin: 2/7 3200 g & 50 cm

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va kul md Mariebargsskogen!! :) Det är så fint där. Det måste var ännu mer påfrestande att vara gravid på sommaren när det är varmt ? Jag skulle nog avlida, för jag svettades ju nästan ihjäl i slutet och mina barn är födda i november och december - alltså mitt i vintern :D

Har du tänkt föda i Karlstad eller Karlskoga?

2010-06-06 @ 19:58:24
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0