tröööök!!!

Jaaa Liam är sjuk än, men dock inte så hög feber längre.. var till läkarn igår & där visade de sej att han har öroninflammation =(( Andra dagen nu med pencilin & de känns som de börjar bli bättre iaf, han har vart på mkt bättre humör idag & som sagt inte alls så hög feber! =)) visst att de är kinkigt oså men inte alls mot för vad de vart.. Skönt o se han skratta igen.. hihi <3<3 Hoppas den dumma hostan försvinner snabbt oxå!!

Annars har jag ett fosterbarn här torsda-sönda.. Så sista natten idag för henne att sova här, imörn far hon hem till sitt igen som är andra sidan stan ;) haha! Men så kan de bli ibland, bara komma bort lite för ett litet tag!

Har vart i Kd idag, köpte spärrar till köksluckorna samt ett skötunderlägg som vi ska ha på tvättmaskin! :) Har redan lagt dit det & även blöjjer o tvättlappar osv.. Imörn ska timmy skruva upp en liten hylla lr vad man säger som jag ska ha lite grejjer på =)) Har även bäddat rent i vaggan idag oxå <3<3 Nu vill jag ju att bebis ska komma, hade planerat att han skulle kika ut denna helg men nee då ingen risk... Så satsar på ett onsdasbarn då?? Ah den som väntar på nått gött väntar aldrig för länge sägs de va?? ;)
14 dagar kvar "bara" så är ju inte överdrivet iaf..


Igår var jag till Mvc & så här ser det ut nu:

Sf-mått: 37,5 + 1,5 cm sen sist

Vikt: 83,2 + 2 kg = 19 kg totalt

Hjärtslag: 146/min

Blodtryck: 137/84

Och han är Ruckbar!! Jag som var helt inställd på att han skulle vara fixerad men nej då, men får trösta mej med att de är ytterst sällan dom fixerar sej när man är omföderska!



Torsdan var vi även på student, riktigt fin var hon timmys syster =)) god smörgåstårta samt tårta bjöds det på oxå =D trevligt att träffa alla igen, men tråkigt att sara nu har flyttat till sthlm :( Men men man får hälsa på varann!!

 

nee slänger in ett par bilder, ha de gött!!

 


Den vackra studenten <3

Mor med barn & barnbarn <3







Mästerfotografen ;) haha!!!

 



<3<3



Kommentarer
Postat av: linda

stackarn då :( Inte roligt alls med öroninflammation..Min mellan dotter hade det nyligen oxå o man lider ju så med dom ;(

2010-06-13 @ 22:22:00
URL: http://underbarastelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0