De var den helgen!

ja men herregud vad tiden går fort, lr iaf helgerna! Igår kom jimmy upp o hämta timmy, dom drog o hämta kärran som vi hyrt.. sen kom dom upp & vi tömde förrådet på det som skulle slängas.. Fyllde fan hela jävla kärran, inte konstigt att man inte kunnat gå in där tidigare.. Skönt o få bort det innan flytt osv... =)) Efter dom kört upp de där till tippen så hämta dom hem vårt nya köksbord som vi köpt av milla o micke, sånt med 6 stolar.. Dock har 2 gått sönder så vi har bara 4 men shit i same, vi ska köpa nya endå!! =)) Och så hämta dom en säng som vi fått av sara o jimmy, som vi ska ha i gästrummet sen i nya lägenheten!

När dom var klara med detta så drog timmy upp till micke & resten av gänget för där vankades det flytt.. Jag o liam var hemma, lagomt tills liam sovit sin middaslur så kom linda som skulle agera barnvakt medans jag åkte ner o hjälpte camilla att komma någolunda i ordning.. Men innan det hann vi ta en kaffe osv.. trevligt o träffa min linda då det inte e så ofta faktiskt.. När jag kom ner till flyttgänget så grejja vi en del efter de vart de käk, o sen drog mina killar hem.. O jag stanna kvar o grejja!!

Idag gjorde mitt lilla hjärta morgon 06:10 & då var jag inte alls sugen på att gå upp men hade inte så mkt annat val, men timmy gick upp oxå så kändes bra när vi båda gick upp.. Kl 07:00 börja vi tvätta.. Skönt o ha de gjort! Sen efter vi käkat lunch så gick både jag o liam o la oss, sov ca 2 timmar.. O de var välbehövligt för min del iaf, fy fan så där bra var de länge sen jag sov.. Hade vela sova mer men då skulle jag säkert inte somna till kvällen!!

Nee så efter jag sovit satte jag mej här en stund, sen vart de att fixa middag, senare drog jag till camilla o micke.. O så handla vi o lite sånt!!

Imörn ska jag iväg o lyssna hjärtljud & mäta mage osv.. =) Ska bli skojj o se sf mått o jämföra lite med vad jag hade när jag vänta liam osv =)Gick in i v26 idag oxå <3<3 Ska även till Bvc på tors o kolla vad mini väger!

Annars hoppas jag på att bli inringd på jobb under veckans gång!!

Nu ska jag bara ta de lugnt, är ganska trött faktiskt så blir sängen i tid ikväll!!

ha en fortsatt trevlig kväll..

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Har du dåligt järnvärde? Ja hade det hela tiden nästan med båda barnen, förutom i slutet av grav med Liam. Då steg värdena som attan, utan tabletternas hjälp. Konsigt nog.



Helgen har varit jätte bra. Jag sitter här och har ångest över att jobba imorgon efter helgen :) Jag vill vara hemma MER !! Har din helg varit bra? När flyttar ni?

2010-03-14 @ 21:21:09
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

så mysigt att få lyssna på hjärtat.:D

Helt sjukt vad mycket skit man samlar på sig och som man sen aldrig ens använder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0