Förlossningen

igår drog vi ju till Kga jag & Sara.. Hon fick träffa nån läkare & sen vart vi ner skickade till förlossningen där hon fick akupunktur.. Minne väcktes när man kom in där, men de var bara goda minnen <3<3 snart är man där igen!! hihi
Var en tjej som låg med värkarbete när vi kom dit, men inget skrik lr nått hörde vi.. vi som hoppades på att få höra nån som verkligen tog i för kung o fosterland & sen få höra lite bebis skrik.. Men nej då de var så tyst så!!
Klockan drog iväg rejält så när vi var klara på förlossningen så var de dags o ta bussen ner till station så vi skulle kunna ta oss hem.. Men bussen i kga var ju rena karusellbussen, fii fan va de skumpa & hade sej.. Kunde ju tro bebisarna skulle komma ut ett tag.. haha!! man kände sej rätt omtumlad när man gick av kan ja lova.. :P Min får gärna stanna ett tag medans saras gärna får komma ut nångång så jag får snosa bebis!!!! =))


Efter jag hämtat prinsen på dagis så gick vi hem o myste.. Tröttheten bara kastades på mej, så orka inte göra nått speciellt.. Så när timmy kom hem så fixa jag käk åt grabbarna o sen gick jag & la mej en stund.. Sen på kvällen vart de bara allt de vanligt.. Sov tidigt iaf!!


idag är pappa hemma från jobbet, så får la se om vi ska göra nått sen.. kanske åka över till kga, vill in på Öb & sen leklådan (tror jag de heter) Hoppas på att jag kan få hämta min dator oxå, för den är saknad  nu!! men igår när jag ringde så värka det inte ens som dom börjat med den :S

Annars idag blir de de fredasmys med god mat & mina grabbar <3<3 Ska försöka bli proffs på Guitar Hero så jag slår timmy nångång ;) haha!!! hoppas ni får en bra dag.. Byeeee


Kommentarer
Postat av: carina

Ja jag jobbar, fast jag gör min sista helg nu. Jobbar natt hela helgen sen går jag på havandeskapspenning :)



Har du lämnat in datorn på el-giganten? Där tar det skit lång tid för service av grejor. Har dålig erfarenhet av elgiganten och servicen där!!

2010-03-05 @ 22:17:36
URL: http://misssericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0