godmorgon världen

Ny härlig dag har påbörjat, grabben är i sitt esse.. Lyssnar inte för 5 öre, tror han gör som han vill!! Men snart, om 15 min springer vi till dagis ^^ Kan han få roa fröknarna lite :) Själv ska jag iväg o leka med 20 andra barn! Dock ska jag bara jobba 4 timmar, men jobbade 4 timmar igår oxå så timmarna plockar.. =))

Har ju mitt mål, ska jobba ihop till min vagn jag ska köpa nästa månad.. Ny vagn är ej billigt, men kommer ut så jävla dåligt på blocket =/ Kommer dom ut så finns dom 30 mil bort.. Orka åka så långt.. MEN skulle jag mot all förmodan hitta en vagn i närheten så köper jag ju naturligtvis den ( om den ser bra ut ) Fan ju billigare dessto bättre ;)

Annars idag vet jag inte vad som händer, förutom runt halv sex så kommer linda på en bit mat & så ska hon färga mitt hår.. ÄNTLIGEN ska de bli färgat =))


Ne nu ska jag ta o klä liam =) Ha en bra dag... Byeeee

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

hur mycket kostar vagnen ni ska ha? får lägga ut bild sen vill se hur de blev:D

Postat av: Jessica - 20 & Gravid

Jaa jag förstår inte vad de svåra är för dem att skicka med en bilaga som man lätt kan följa då man ska fylla i deras papper. Är så otydligt vad de är dem vill ha och sen ringer dem och säger att de är fel eller att man fuskat.. BLir galen på dem! varför inte bara boka ett möte med oss så tar man upp allt sånt tillsammans (föräldrar, arbetsgivare och f-kassa) kan ju varje kommun ordna själva? Men icke allt ska till oloka platser oxå.. haha!

Men de löser sig säkert, men de tar så mycket kraft av mig att jag stressar upp mig över de.



Hur är det med dig idag då? Mycket prat om mina problem här ;)

Kram

2010-03-17 @ 10:47:03
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: jenny

Hoppas du har en härlig dag! Kramar

2010-03-17 @ 22:40:20
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Det är svindyrt med ny vagn :/ Va ska du köpa för nån?

2010-03-18 @ 22:06:17
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jessica - 20 & Gravid

Joo man blir jävligt irriterade på dem i alla fall.. Men får se vad som händer nu!



Jodå allt är bara bra, idag har vi haft fullt upp bara :) Hehe de är ingen fara man får vara de ibland :)

Kram

2010-03-19 @ 21:00:09
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

haha ja de är ja väl medveten om att du gör min lilla följeslagare :D:D haha..

2010-03-19 @ 21:01:47
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0