Goooooooood morning

Mm idag ringde han samma tid.. Ville ha mej till Ölme men jag har ju inge körtkort lr bil så inte så lätt då :( Men men!! Dom ringer la fler ggr förhoppningsvis.. =)

Natten till idag var ju inte så jätte rolig, liam vakna vid 4 & gallskrek.. Gick upp för att hämta han, men jag fick inte ens ta i han för då skrek han dubbelt så värre :( Så jag fick jaga upp timmy, vi försökte att skifta så timmy kunde få sova lite mer eftersom han skulle upp efter 1,5 timma.. men som sagt, jag dög inte för liam.. var bara pappa pappa pappa pappa.. men tillslut somna han om runt 5 & jag med.. men för timmys del var det ju ingen ide o sova mer..!! Är röv trött men vad göra åt saken!! Ska snart sminka mej & sen steka blodpudding, för att sen hämta grabben o ta oss ner till sara o michelle.. Hon behövde lite hjälp så klart man hjälper till =))

Annars idag vet jag inte vad som sker, inget speciellt.. Kanske försöka färga håret som jag planerat i flera dagar men får aldrig fingrarna ur röven =(( Rädd o missa eftersom jag har blond utväxt så syns den rätt skarpt.. Ajja skit samma

nu ska jag göra mej ordning!!
byeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: carina

Nej jag njuter för fullt nu :)

. Jag tycker oxå att det är låång tid för mig kvar, längtar så mycket efter bebisen.

2010-03-11 @ 14:44:34
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja nu får du se till att färga håret nån gång. vill se hur det blir;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0