Hjärtljuden!! <3<3

Anonym om Bilder:
mysigt med bebis mage.. längtar efter att min ska växa lite mer. är bara i v 16. har du gått upp mycket?

Svar: hihi mm de är mysigt, speciellt alla sparkar =) Ahh har gått upp för mkt enligt mej själv, men inget att göra nå åt!! kommer la skriva ut de efter mitt nästa besök hos Bm!!


Aa idag drog man upp till mvc för att lyssna lillebrors hjärtslag, o dom slog såå fint så =)) dock räkna hon dom inte eller så, men ska tillbaka om 2 veckor för en riktig "koll" eller vad man säger!! Pappa fick följa med in oxå, tror han tyckte det var lite roligt =)) Efter de drog jag ner till Åsa.. Gick ner på stan där vi bara skulle kolla lite, eller ah åsa skulle uträtta ett par ärenden.. de sluta med att vi knalla runt i 5 timmar.. trodde det inte ens var möjligt att kunna gå runt så länge men de har vi bevisat idag att man kunde.. Men i mellan där så käka vi lunch men de tog la inte mer än 30 min...

nere på stan köpte jag present till sara & jimmys bebis som anländer nu i mars & sen ett par leggings samt ett linne!! Sen hämta jag ju ut paketet från ellos, jackan var prima eller ah ALLT var sketa bra!! :D Så idag har man fått sej lite nytt... hihi

Hann även med en fika innan pappa kom och hämta mej, så käka en semla o njöööt =)) När pappa kom åkte vi o hämta liam, sen iväg till coop där jag köpta mej en hårfärg... Sedan vidare o hämta timmy , sen änligen hem.. skööönt att ta av sej skorna kan jag lova.. Väl hemma fixade jag ordning mat, som fick bli köttgryta.. O fan va god den blev.. Mmmmm!! När vi smält maten oså kom svärmor, roger, emma & Henke på besök!! Trevligt trevligt även fast dom inte stanna så länge.. Men de kommer fler ggr :D Sen duschade vi liam o la han, nu tvättar jag igen.. gjorde samma igår men då var jag lat o orka inte ta allt så får ta skiten idag istället..

Imörn ska man till kps på info.. Sen kanske man ska ner till familjen boberg/malmström & hälsa på. Sara ska färga håret på mej snäll som hon e <3 Annars vet jag inte alls vad som sker resten av veckan förutom att de blir bingo en kvälll.. Jobb hoppas jag på iaf =)

Nee nu ska jag ut i tvättstugan.. Ha de götttt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har så fruktansvärt ont efter att dom sydde mig..

Kram

2010-03-01 @ 20:19:01
Postat av: Zitha - Mamma till Jack



Jätteskönt faktiskt:). Både för honom o mej :).

Gött, hitta du nåt sköj? Åh fan vad nice, jobb är alltid välkommet. Va äre du jobbar som?

Kram

2010-03-01 @ 21:57:04
URL: http://nrmc.blogg.se/
Postat av: Alexandra

kommer faktiskt inte ihåg. :(

Dom sydde ju mig samtidigt som jag var nedsövd efter operationen ..

2010-03-01 @ 22:14:25
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

jaa de är väl så du har så rätt gumman haha syns senare

2010-03-02 @ 07:37:44
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0