Inte mkt aktivitet!!

Nee här händer de inte mkt, men mne kan bli så ibland!!

i veckan har jag jobbat ett par dagar, o så har linda vart här & färga håret på mej :D bjöd henne även på mat.. Oså har vi vart på bvc ( längd 83 cm & 9620 gram ) & lunchat med tess , o idag var jag o liam nere på stan med sara & michelle, vart en lunch o sen lite strosande i affärer.. shoppa ett par galonvantar till liam o ett linne till mej! vart även en fika hos sara och massa bus för barnen!!

Sen hem o laga mat osv.. nu sitter jag här med mitt godis & tvn.. Timmy e på sitt håll idag o spelar tvspel.. =) skojj för han tråkigt för mej.. börjar dock vänja mej nu ... :P


nee bjuder på lite bilder i stället...



mitt ny färgade hår ^^






Ser ut som jag gör..Men kolla, de ser ut som jag har jordens boobs ;) haha!


Pappa lär mej spela guitar Hero





La liam i sängen för o se lite tv i förmiddas oså låg han där inne skit snällt o länge så var tvungen kolla vad han egentligen gjorde, ja då hade sötnosen somnat <3<3 dock sov han bara 30-40 min, men de fick bli hans middaslur idag.. Snarka gjorde han oxå kan jag lova, men trött blir man när man går upp 06:00 varje dag.. ^^



Är ju jävligt trött jag med så snart blir de sängen!! imörn ska jag flyttstäda så bäst  vara pigg då!! Så detta får fan räcka =))

natt natt!!

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

tutt fixerade du.... ;D pusss

2010-03-19 @ 22:33:14
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

håret blev jättesnyggt äh ge dig du är jättefin:D

Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Fint hår! =D

2010-03-20 @ 21:33:56
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0