Kd & bebisgulligull <3

Idag starta jag o liam våran dag 05:50 =)) Yeeay jag älskar tidiga mornar... men jag ska inte klaga, han sover ju hela nätter nu iaf =)) peppa peppa.... Under förmiddan gjorde vi inte så mkt, kände mej mest seg pga vädret som sög röv.. Men efter liam fått i sej lite lunch så drog vi över till kd, där köpte vi gummistövlar till liam & ett par vantar.. Och så var vi hos svärmor en sväng o hälsa på, alltid lika trevligt :) Innan hemfärd fick de bli mcdonalds.. Skulle köpt present till Michelle som fyller 2 år på lörda men eftersom jag endå ska till kd på freda igen så tar jag det då! =)) När vi kom hem vila jag lite, sen drog vi ner till Fam Malmström/boberg...Myste lite med Alexander, såå liten o go.. längtar redan till jag får träffa dom igen.. <3<3

När vi kom hem därifrån så gjorde ajg timmys matlåda, sen en räkmacka till mej.. O nu sitter jag här, ska strax sova då jag är sketa trött!

Vad har veckan o erbjuda då? Onsda ska jag till barnläkarn med Liam igen, får se hur de går denna gång.. På freda blir de att först umgås med camilla & sen kd när timpan slutat jobbet.. Annars så har jag inte en aning, träffa sara o barnen samt jimmy oxå iaf :D Hoppas verkligen på att bli inringd på jobb oxå, sista veckan jag hinner jobba nu för att få dom pengarna i april!! Och då ska jag äntligen köpa min efterlängtade barnvagn :D Denna månad ska vi köpa skötbord o lite smått.. Mys!!

Ne nu ska jag bjuda på nåra bilder, hade så gött




Jimmy med dom stora barnen som lekte små ^^



Sån go näsa har han :) lillen då <3



Mys




Mor & son <3



Sötnosen



Slutar med dom stora barnen <3<3<3 Michelle var såå stolt över sin lillebror.. hihi de skulle jag med vara om jag hade en sån söting till lillebror...

Nee detta får räcka.. godnatt

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

underbara barn vi har :D så stora dom vart när alexander föddes.

Syns under veckan hjärtat :) pusss<3

2010-03-21 @ 21:01:20
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Underbara bilder! Vad bebis sugen jag blir!! Det gör nästan ont i hjärtat ;)

2010-03-21 @ 21:17:58
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Otroligt söta barn<3 vad ska göras på detta läkarbesök. eller får ni provsvaren?

Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

tack min gumma =)<3puss

2010-03-22 @ 10:46:31
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

SV: aha ok va skönt att provsvaret inte visade nått. Hoppas det går bra på detta besök. Har han problem med magen?

Postat av: Tova

Aww så söta bilder!

Och skönt att din son sover hela nätter, det längtar jag verkligen tills Elliot gör ;) när började han med det?

Kramar

2010-03-22 @ 12:23:11
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Hur gör man en lillasyster då? ;) Skulle jag veta det skulle jag garanterat fixa en :) hehe

2010-03-22 @ 13:54:09
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

då hänger jag med. Hoppas mötet går bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0