Mvc !!

Yes box idag har jag vart på bvc =) Mys o höra lille bubbens hjärtslag.. <3<3

Så här ser det ut:


Vikt 73,0 = viktökning med 9 kg ;( ( Men har ju slutat rökt så skyller på det ) Gått upp lika mkt som jag gjorde under hela grav med liam (A)

Sf mått: 25

Fosterljud: 138 




Med Liam såg det ut så här i samma vecka

Vikt: 71,7 = viktökning med 2,7 kg

Sf mått: 23

Fosterljud: 142






Efter Mvc drog jag o liam ner till sara & michelle, barnen sov middag så jag o sara kolla på förlossningskliniken & snacka skit.. Sen när barnen vaknat så fick dom lite mellis & sen gick vi ut så barnen fick leka av sej lite.. =) Var ju så härligt väder.. Sen kom pappa o hämta mej, så vi drog o hämta timmy.. vidare hem för att fixa mat o nu ska jag ta liam som jävlas med timmy ;)

imörn blir de jobb oxå :D de gillas mkt... Nee ha de gött byeeee

Kommentarer
Postat av: Jessica - 20 & Gravid

Då har du inte gått upp mycket alls!! Fan vad skönt är nog uppe på ca 13-14 kilo.. :O

Kram

2010-03-15 @ 19:33:12
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica - 20 & Gravid

Joo jag hoppas att jag kommer gå ner alla kilon jag med.. Men de får sa sin tid känns det som :)

Kramar

2010-03-15 @ 22:04:05
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0