Onsda redan =)

Aa fan idag är de Onsdag redan, känns ju mer som att de ska vara tisda! men alltså så är det snart helg.. De gillas!!

Idag har jag inte en aning om vad jag/vi ska göra... jag vill JOBBA JOBBA JOBBA, så hoppas dom ringer in mig! =))

Ikväll ska vi iaf till familjen boberg/malmström för hon ska hjälpa mej att färga håret ;) Så barnen o grabbarna får leka av sej lite medans vi grejjar med hår!

Nee fan jag har ju inte så mkt att skriva faktiskt! Så detta får räcka =)

Undra vad man ska göra för mat idag då? Igår vart de ju köttfärslimpa & fan va god den vart.. All min mat blir god, har nog fått mammas gener ;) hihi
På tal om henne så saknar jag hennes mat nått så fruktansvärt.. Får se om vi tar oss upp till påsk kanske!! =)


nee hade gött .. Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0