trött

Mmm är aptrött, jobbat hela dagen typ 9-16.. efter de var de hämtning på dagis, sen hem styra upp käk som inte var de lättaste med en hungrig o gnällig unge, men efter massa bök o krångel så stod maten på bordet till kl 6 ^^ liam rörde knappt inte ens maten då, jag försökte med allt men nej, smaka lite majs bara o nån tugga mat sen var det bra.. Han har även börjat spotta ut maten precis som han tkr det är äckligt.. =(( Men all mat kan inte vara äcklig.. Tkr det är skit jobbigt när han inte äter.. men kan ej tvinga ongen!!

Efter maten så duscha vi o busa som attan där inne i badkaret.. Sen gjorde vi alla vanliga rutinsaker innan läggning, så som borsta tänder, smörja rumpa/kroppen, sätta på blöja o pyjamas, hitta nallen samt tutten, göra välling, kolla bompa o äta vällingen.. mysa en stund, sen in i sängen äta klart ur flaskan sen åker dom små blå igen <3<3<3

Skulle vart till läkarn idag egentligen men dom ringde o lämna återbud då han var sjuk.. Hoppas jag får en ny tid snart igen!! men de negativa förde ju med sej nått positiv.. ingen läkare = jag kunde tacka JA till jobb!!

Nee fan orkar inte skriva mer nu... Gick ju in i v27 i söndas.. Tog då kort som jag lägger ut imörn för idag orkar jag ej!!! nattnatt

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Tack! Haha vi går upp vid kl 5 nuförtiden. :p

Jo tack det är bra med oss. Och med er? :)

kram

2010-03-24 @ 06:07:12
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Vart jobbar du? :) Det går framåt för dig med veckorna.. Du hade väl datum 26 juni?



Ha det bra! :)

2010-03-25 @ 10:40:31
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Okej:) Jo det var gott..Det är bara bra med mig, sjdå?



Jaha vad roligt att jobba på en förskola :) Ja men tre månader går fort hehe så snart är han ute. Kram

2010-03-29 @ 10:12:02
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0