uppdatering & bilder

Usch är så trött jämt! Orkar aldrig skriva känns de som, skjuter bara upp de!! =((

Men förra veckan bestod av jobb nåra dagar, fredan shopping, lördan kalas hos michelle, söndan flyttstäd..

Igår gjorde jag inte så mkt, var på kps en sväng.. Sen kom Linda när hon sluta jobbet så bjöd henne på mat & sen följde hon med upp till den tomma lägenheten! Gjorde klart de jag hoppa över på söndan!! Sen hem o bara lata..

Idag var de jobb som stod på schemat 9-16, på eftermiddan kom en underbart varm sol fram så tillbringades en del utomhus =)) Sen vart de o ta cykeln bort till sara för o lämnna tillbaka en laddare jag lånat, då fick jag höra de roliga att dom tänkt komma upp till oss.. De fick dom ju självklart, så lagomt tills vi hade hunnit hem o hämtat liam på dagis & sen ätit så kom dom!! Fikade med bullar & saft (kaffe till dom vuxna) ;) barnen lekte o stojjade, o vi kollade på eleganten ifrån vidderna.. haha han e att skönt eddie! Synd han ej finns i livet längre.. Myste även lite med Alex, men sen fick han inviga Noels babysitter =)) Där sov han sköönt.. klockan bara sprang iväg, så när besöket packat ihop och åkt ställde jag liam i duschen & sen var de sängen som gällde för honom.. Han åt sin flaska o sen somna på stört, men tror jag de när han vart på dagis nästan 9 timmar.. Men imörn blir de 9-12 om inget jobb inträffar!!

Ska ner o umgås med Sara & Alex imörn, Michelle ska till lek & buslandet med sin pappa jimmy.. :D Synd inte timmy var ledig så hade dom kunnat åkt tillsammans, hade nog Liam gillat! =)
men de kommer fler ggr! sen på torsda ska Liam få vara ledig från dagis för då ska vi ner & gå påskparad.. Och Liam ska självklart få vara påskgubbe, ska måla lite söta prickar i ansiktet o försöka hitta ne passande hatt! På påskparaden får vi sällskap av fam malmström/boberg, sen slutar ju timmy 12 så då blir de lunch med allihopa på stan.. =))

På freda ska vi till Nora på Påskmiddag hos timmys goa farmor! :D gött med mat mat mat mat.. hihi



nee fan nu orkar jag ej skriva mer .. bjuder på lite bilder... Byeeee

Börjar med kort från michelles kalas, o sen ett par på min tjocke mage



 





 







Ja dett var lite bilder från kalaset =))

nu magen v27+0





borde fan finnas ett effektivare sett o lägga in bilder på.. men men detta var allt för denna gång.. Seee you läjter äligatoooorr


Kommentarer
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

magen är stor nu :D:D hihi



massa bilder på mina barn ju hihi ja vill ha dom bilderna jag :P kul att se att timmy inte är så stel denna gång när han håller alex som när han höll michelle hahah

2010-03-30 @ 21:27:59
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0