<3

Tjolahopp!!!

Ja jag får väll offra mej o skriva lite medans jag väntar på att Linda ska komma så vi kan ut och njuta av solen, har lite ärenden som ska fixas osv, även handla hem lite så man har nå göttans hemma när storprinsen kommer imörn =) Tvspel skulle timmy skicka med oxå så blir väll en spel kväll för mej o liam imörn <3
han tkr de är jätte roligt att få spela lite bilspel, han går i sin fars fotspår ;)

Igår vart Noel 4 månader, big boy =) Var på bvc i tisdas o vägde samt mätte.. Inte gått upp så jätte bra nu men väger 7395 men därimot ökat rejält på längden 65,5 lång! Mammas stora kille, jag är absolut inte orolig över vikten då han ser ut som en buddah, men märks att han planat ut o dratt iväg på längden iaf!
Men så glad o go jämt =) Ytterst sällan de kommer gråt, men envis krabat är det..!! Och snart ska han få bli döpt oxå.. Timmy Stefan Noel Sundström <3<3 mys..

nee fan nu får jag nog ringa lindurf o höra vart hon tagit vägen! Have a nice day!!



Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

sötnosarna:D

Postat av: Karin

Va söta!!

2010-11-05 @ 19:22:36
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: elli

Åh vad stor han har blivit. Min väger dock ett kilo mer än din kille. Jag har världens jätte bebis

2010-11-11 @ 12:30:03
URL: http://rackarmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0