Offra mej!!

Haha aa fan jag får la offra mej att skriva lite, nu när man låste bloggen så märktes det att man hade några läsare iaf ;) Aldrig fel o få veta sånt..

Jahapp va sker i mitt liv då? Massor som vanligt typ, men allt behövs ju inte skrivas! =)

Men Liam håller på o skolas in på nya dagiset, o än så länge går det bra & verkar bra där borta.. Imörn ska vi åka med till skogen, skojj för Liam det men mindre kul för mej för jag hatar verkligen allt som har med skog & göra! men vad gör man inte för sin prins.. torsda & freda blir att lämna han helt själv pirrigt värre det..'

När vi inte är på dagis så har han ett helskottas humör, trots trots trots.. UNDERBART ska ni veta... NOT!!
O piggelin till tusen, överskott på energi har han... Är högt o lågt om vartannat, inte könstigt att ungen inte går upp i vikt asså... :P Men han somnar vääääldigt fort på kvällarna ska ni veta..

Noel han utvecklas, igår kom han på att han kan ju faktiskt vända sej från rygg till mage, var ju bara den dumma armen som han inte riktigt har förstått att han måste flytta på för att komma runt helt ;) Men nu så.. Men ibland glömmer han bort den igen, o så är han faktiskt ganska lat av sej.. :P
Fötterna har han hittat oxå, men lite för tjock för o få upp dom till munnen haha, när Liam var 4 månader bodde hans fötter i munnen medans noel för nöja sej med att känna på dom med händerna.. goungen..

Hård i magen är han oxå, laktuolosen hjälper inte riktigt men har iofs bara gett han i 4 dagar men får hoppas de kommer igång snart igen.. Spyr som en fontän gör han oxå av 2an ersättning, har hållt på o mixtrat med 1an & 2an men han blir inte nöjd när 1an är med i bilden.. men 1an spyr han inte så av men den mättar inte, 2an mättar men den spyr han av i stället som en tok...  När magen kommit igång & inte spyorna gett sej ska jag prova byta över till sempers 2a o se om de blir nån bättring.. för han äter ju inte ens upp det som är i flaskan längre heller :(

Har iaf tagit bort 2 flaskmål så nu är de gröt o lite purer som gäller, o de giller han!! Speciellt morotspuren, gudars skymning vad han är nöjd när han får det :) O inga spyor av det, skönt.. Men en hård mage i stället =((

Skulle egentligen vart iväg o vägt han idag men vart ej så, så får ta de nästa tisda i stället.. Hoppas att han gått upp bättre tills dess än vad han hade gjort sist.. men som sagt jag är inte orolig så över han vikt men bra om han endå följer sin kurva..

Det är fan inte lätt o vara liten asså..

Annars då, timmy fyller år idag.. Så vart lite tårtkalas, han fick present från barnen som nog var uppskattad =)
Barnens farmor, "farfar", faster & morfar kom oxå så Liam har fått härjat av sej lite med dom.. Noel har nog kommit in i en blyg period för han skrek så fort nån annan tog i honom förutom hos mej o timmy.. trodde inte sånt kom så tidigt eller så var han nog inte bara på humör... :P Kalasandet ägde rum hemma hos mej så när alla dratt hem tog jag & liam tag i disken.. han hjälper mej att plocka ur o plocka i diskmaskin (Frivilligt asså) oså räknar han till 3 samtidigt oxå för de har han lärt sej.. såå jävla go e han!! När disken var borta så fixa vi oss för natten..  sen somna dom typ o nu sitter jag här o kladdar ner massa dret.. så nu ska jag nog ta mej lite tårta o sen glo runt lite..

Ha en nice kväll.. Goooood byeeee!!

 

Mina prinsar <3<3


Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att de är på samma dagis :) då lär vi ju ses där titt som tätt :) Vore kul om ni kunde komma hit nån dag. Ska vi försöka slå ihop nån dag nu efter min praktik (för då slutar jag tidigare på dagarna) ? Kram!!

2010-11-23 @ 20:57:14
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0