Skogen!

Aaa idag följde jag & liam med dagiset till skogen.. De roligaste av allt var ju att åka buss tyckte nog herrn, han älskar bussar & att åka :) Men han hade nog även skojj i skogen verka det som, jag därimot höll på o frysa sönder mina små stackars fötter.. Köpte ju mej ett par vinterskor som jag ej kunde gå i så dom har jag sålt vidare, så i helgen ska jag banne mej köpa ett par nya & även vinterjacka ska inhandlas..

Jag o timmy ska ta en shoppingtur på lörda, handla klart julklapparna så då kan jag ju lika gärna passa på o handla till mej själv oxå!!

när vi var klara på dagis gick vi hem till syster som hade hand om Noel, så när vi kom dit vart vi bjudna på lunch & de var riktigt gött asså =D Sen vidare därifrån & hem, Linda sällskapa oss hit.. Så vart lite fika o tjöt innan hon drog hem igen.. jag fixade ordning middag till Liam & medans han åt mata jag Noel oxå.. Så nu har jag 2 mätta & väldiga glada barn.. Jag själv är fortfarande mätt efter lunchen så för min del blir de nog bara en kvällsmacka sen!

Ska snart ta o bada lillen, sen duscha med liam.. Sen mysa innan sängen kallar för dom små liven <3

Imörn ska vi till dagis tidigt, redan 08:00.. En timma gör mkt, annars lämnar jag ju 9!! Och imörn ska jag lämna han där själv, hoppas verkligen att de kommer gå bra & att han inte sakner mej för mkt.. Vill så gärna att han kommer in i deras gäng & gör sej hemmastadd! :) Inte så lätt o göra det när jag är med hela tiden så nu är de dags att få stå på "egna" ben lite..

Så mina o noels planer är att gå hem till Linda & väcka henne o johan, för får inte jag sova ska inte dom sova ;) haha.. Nej då men dom bjuder på lyxfrukost & en sådan vill man inte missa...
Efter man hämtat lillgrisen vette fan vad man ska hitta på, ser först vad väder o vind säger!

Men efter timmy slutat jobbet så blir de nog lite bingo, han ville komma & mysa lite med barnen så då kan jag passa på & hitta på nått själv!! Så får grabbarna egen tid med varann =))

Nee fan nu ska de ringas samtal, så nu har jag ej tid med detta :)

Byeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0