Nöjd med livet!

det var då inte igår man skrev här =) hänt massa sen sist, men inget jag orkar skriva om..

Men kan skriva att jag älskar min lägenhet, bättre kunde jag nog inte fått =) trivs som fisken i vattnet här!

Att bo själv var inte så pjåkigt endå, visst är de tomt osv men samtidigt skönt vissa stunder..

Jag o Timmy är lika goda vänner än & de känns bra <3

Mina små prinsar växer så de knakar, Noel blir 4 månader nästa vecka :O Hiskelit vad fort tiden går..

Om drygt 3 veckor börjar liam nytt dagis oxå, får se hur det går..

Soffa köpte jag med i förrgår oxå, fy fan så underbart o ha en sån igen =)) riktigt fin är den, o jävligt billig för o vara just en sån soffa o att den var så fräsch!! Så nu börjar det bli ordning här, men alltid finns de nått o göra men tar allt i min egen takt.. varför stressa?

För övrigt är vi smått förkylda här hemma, mest har de satt sej på Liam som har riktigt jobbig hosta :( 
 
Men iaf..................

Jag trivs med mitt liv, min lägenhet & mina älskade barn.. Sen får de gärna ändras på vissa andra saker, men de kommer i sin egen takt det ;)

Detta var allt för mej, återkommer nångång o då med lite bilder kanske =)

Blev lite rörigt inlägg kanske men skit samma!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad härligt att höra att ni har det bra! :) Det skulle vara trevligt att ses nån dag! :)

2010-11-03 @ 18:15:29
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0