2 timmar!

Japp nu har noel haft en och samma blöjja 2 timmar i sträck & när hade han det sist må tro?? Så nu hoppas jag det har vänt, fått behålla den sista maten jag fått i han så peppa peppa =) (än så länge)

Sitter här med tandvärk och det suger röv, har handlat hem jätte gott godis som jag är dyngsugen på men ingen hit att äta nått när man har ont i käften!! Kanske skulle testa ta en liten värktablett.. :P

Inväntar oxå att klockan ska bli 22:00 så man får se packet i Big Brother, skojjigt värre! Såg gurkan i 101 sätt att åka ur en gameshow, lite knasigt o se han i 2 program! ;) men jag diggar han, tuff snubbe de där!
Efter BB får det bli natta, en dag i morgon oxå!!

Och morgondagen väntas det tvättning i tvättstuga, ska tvätta stora saker som överkast osv.. Annars får vi se vad dagen har att erbjuda, på  eftermiddag/kvällen ska Linda & Johan bjuda på mat, lr Johan bjuder på maten & Linda står för underhållning i guess ;) Annars blir de bara lugnt och skönt!

Nee fan nu ska jag pallra mej ut i köket o ta en värkis, hälla upp godiset samt ett glas Cola.. Fläska till det ordentligt ska jag göra, som vanligt... höhö!

Skulle nog ta o slänga in lite bilder på kidsen nån dag oxå, men måste få över korten på datorn först.. Har bara telefonkort då kameran oxå är i stockholm :/

Inget jävla smink vart det idag heller, kolla kontot och det tillät inget smink inköp då det är ganska dyrt.. speciellt när man behöver ALLT oxå ;( Så jag får se ut som ett sär fram tills torsda och fy fan vad jag ska sminka mej då ;) haha!

Nee värkis var de..



Kommentarer
Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

Tur du är mitt sär då ;) puss

2011-04-01 @ 21:33:50
URL: http://saraboberg.com
Postat av: Sara

jag ska glädja dig o säga att väskan kommer på onsdag till och med! :)



o en annan grej, du har väl inte missat att gurkan också har varit med i Sveriges värsta bilförare? ;)

2011-04-01 @ 22:28:59
URL: http://onepiece.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0