6:e April

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Lindas födelsedag =D Hipp hipp HURRA!!

IDAG kommer äntligen min älskade väska hem, ska gå till station vid 12 och invänta tåget så kastar timmys syster ur den åt mej, eller jag kan nog gå fram o ta emot den men ni fattar ;) Då ska jag gå raka vägen hem och sminka mej och det ska bli sååå skönt.. Är ju helt naken utan detta sminket, enda possetiva är att de går några min fortare att göra sej ordning utan sminket och att min hy har fått vilat liten från detta klet! Men nu är det slut på det, nu ska rätta angelica fram igen!

Igår var jag upp och träffa hon som har hand om vikariepoolen där jag är anställd, skrev upp mej att jag kan jobba 4 veckor i sommar så man  kan väll alltid hoppas att man blir inringd nått.. Helst vill jag börja jobba nu men är ju inte så lätt när jag har noel hemma och ännu ingen barnomsorg för han då han bara är 9 månader! Eller bara och bara, tiden går som jag alltid skriver SJUKT FORT! Men men till hösten är jag tillgänglig för all sorts jobb, då blir det att liga i och söka som attan..

På tal om Noel, så är hans första gaddar på väg upp... :) Är väll bara för sött när de 2 första riskornen kommer upp hihi.. Han är lite senare än Liam med tänderna, liam var drygt 6 månader och noel 9 månader.. Men o andra sidan är Noel mkt tidigare med andra saker än Liam, så som att krypa, ställa sej efter möbler osv! Tkr det är lite skojj att jämför dom så där, men ingen av dom är sämre än den andra för det! :) <3<3
Dom är precis lika duktiga båda två!

Magen på grabben verkar ha gått till det bättre igen oxå, så vi får se hur det ser ut fram över! Kan ju varit tänderna som framkalla denna diarre men känns endå som att de var lite väl mkt för ett par tänder..

Jaja huvudsaken han är bättre iaf...

Finalen är igång oxå och färjestad vann igår, känns gött! Hoppas dom gör likaså på lördag.. Då ska jag till syster och äta lite mat och kolla hockey! SKÖJJ! Hade helst viljat åka iväg på matchen men eftersom biljetterna tog slut på en timma efter biljettsläpp så var de ganska så omöjligt att hinna med att få en biljett :(

Nee nu försöker noel fånga min uppmärksamhet så bäst att ta honom! Have a good day...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0