7 Månader

Japp idag blir min skrutt 7 månader redan! Tiden bara springer iväg, både på gott & ont!!

I skrivandes stund så sitter jag hemma hos timmy med barnen, vi sov kvar här igår! Och Liam är ju ledig idag från dagis så just nu sitter han & kolla på Byggare Bob & noel sover!!

Jag själv ska strax börja göra mej ordning så vi kan knalla hemmåt sen, idag ska det ut massa skit till förrådet som bla  babysitter, babygym, onödiga leksaker som varken liam eller noel leker med & allt jävla julpynt som jag tryckt in i stora gardroben! ska bli sååå skönt o få ut skiten så jag slipper se de :P

Skulle ha träffat frida idag oxå men blir inget med det så vi får se vad dagen erbjuder annars, ikväll står det tvätta på schemat & det är välbehövligt men jävligt tråkigt om jag får säga det själv!  


Har väll inte så mkt mer att dela med mej av nu... ha en bra dag i detta regn/blåsväder!!





Kommentarer
Postat av: ThinaChelseaJason

Det var grymt skönt! Skulle det varit första förlossningen skulle jag nog tyckt det gått för fort =) Men nu var det helt okey!



Dom tröck inte på magen för att få ut han utan kände bara på degen för att se när det kom en värk =) Sen trycker dom ju efter för att känna om livmodern drar ihop sig ^^,

2011-02-04 @ 10:37:22
URL: http://thinachelsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0