2011

Ja här var det ju inte skrivet sen förra året ;) Är ju inte så aktiv när de gäller bloggen tyvärr!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, finns ju mkt att skriva om men inget jag orkar dela med mej av!

Så tar från nuet typ..

I måndags vart min bebis 6 månader redan, snurrat ett halvt varv runt solen redan! Går väldans fort, samtidigt som jag vill ha min lille bebis kvar så är det så kul o se hur han utvecklas för var dag! Gåstolen har han fått in bakåtsnitsen på iaf, tar sej bakåt med en väldans fart runt om i lägenheten, samt svänger.. Får la se när han tar sej frammåt.. Inväntar att han ska börja krypa eller åla sej fram då det är på G men kan ju ta tid endå :) Han får ta de i sin takt, tålamodet är ju inte det bästa från hans sida ;)Sitter så gott som själv, inga längre stunder ännu då han gärna slänger sej bakåt eller tippar åt sidan så man får ju vara med!  
Till veckan ska vi på 6 månaders kontroll oxå, ska bli kul o se vad han väger samt längden!!

Liam blir 2,5 år till veckan, där har de oxå väldigt snabbt.. Och han utvecklas från var dag, kommer nya ord titt som tätt.. Just nu är han inne i sin lilla trots & den är väldigt frustrerande ibland men man får bita ihop så gott det går ;) Han är ju lika go för dej min lilla sparris!
Ska iväg på 2,5 års kontroll snart, får se vad dom säger då om dom är nöjda med hans utveckling eller inte men de ska jag nog tro att dom är.. Pratar kanske inte så jätte mkt, men som sagt det blir mer o mer för varje dag! Allt har sin egen tid :)

Om mej själv har jag nog inte så mkt att skriva ;) Jag bara är liksom!

Får snart lite besök av Frida & Oscar, ska bli skojj o få nån vuxen att snacka med.. Vart själv med barnen i 2 dagar nu, knappt vart utanför dörren så ska bli trevligt o få träffa vuxen folk ;)

Sen eftermiddag kommer timmy förbi, ska sätta han i arbete! Han ska få bära ut massa skit till förrådet som jag vill bli av med här hemma & även slänga diverse saker som t.ex en trasig stol osv! ta en titt på vagn fan oxå som muppar sej, det ena hjulet vill liksom inte vara med så ut törs ja inte gå! Ibland är männen bra & ha men bara IBLAND ;)

Får la se om de rullar in nå mer folk under dagens gång.. först kommer ingen sen kommer alla! haha..

På fredag får jag min efterlängtade säng oxå som jag fått av timmy i julklapp :) En ikea malm med rullsängbord, såna man kan gömma! Kommer bli awesome.. Min skit säng gick ju sönder så får ju ha madrasserna på golvet nu o det är inte så rockigt! :P

Nee fan har inte så mkt o skriva egentligen.. Men slänger in ett par pics på barnen :)











Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jösses så stora dom har blivit killarna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0