potatisgratäng

japp idag gjorde jag potisgratäng o skinksnitzel o fan va gött de vart da :D litte mycket svartpeppar men annars var det gött :) hihi

o igår fick jag veta att brorsan oxå ska ha barn, samtidigt som mej o älsklingen nästan :)

annars va ska ja skriva, livet lever, vart och tagit tester, o alla värden e bra.. O imöra ska jag iväg till läkarn o kolla livmodern o sen risken för blodpropp eller nått sånt va hon nu sa barnmorskan  hehe

gått upp i vikt har jag gjort oxå :( Inge skojj det inte... nee fyy fan.. men endå litte skojj för då vet jag att de växer där inne i magen o sen e de ju allt jag äter oxå som väger.. höhö

i helgen kommer svärfar me kärringa, o timmys farbror me kärring o hund :) ska bli trevligt värre det..

Åker te värmland på lörda hihi va roligt.. nee inget mer för mej nu men ha de så bra.. byee byeeeeeeeee

saknar er mina små vänner... :) snart ses vi antagligen... kramkram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0