dag på stan :)

Hihi aa nu har jag nästan nyss komme hem från stan, har vart med lilla michelle o sara :) det var så roligt att träffa dom, hel goa tjejer båda två :) Vi måste ses snart igen.. Fick hålla michelle, o va gosig hon var, synd bara att hon var lite hungrig så hon var ju litte lessen, men de gick över direkt när hon fick mat, sen somna hon så sött så :)
Fick oss en rundtur på babycafet oxå, mysigt där.. så där kommer vi nog tillbringa en del tid sen när Liam kommit till världen oxå :) Längtar så tills han kommer..

O så var vi o fika förut, o shit va smörgåsen smaka socker, dom måste nog ha badat brödet i socker.. haha

Ne men jag är helnöjd med dagen :) tack sara o michelle för en trevlig dag..

Nu ska jag ringa o kolla om jag får nån praktik..

sen laga mat.. ha de gött.. byeebyeeeeeeeee

Lägger in ett kort på lilla michelle som ja tog när hon sov så sött i vagnen :)

image13

Kommentarer
Postat av: Sara

tack själver för denna trevliga dag :D
haha jaa brödet smaka verkligen SOCKER hahah syns snart igen gummsan

2008-04-10 @ 16:16:12
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0