Praktik

Yesyes igår var man o snacka med benny då, kom fram till att ja ska ha praktik 20 tim i veckan.  Så nu är det bara att sätta igång o leta :) ska nog ha på dagis tror ja, för det är ju skojj.. Skönt bara o få nått att göra om dagarna, börjar bli litte långtråkigt o gå hemma nu.. O så går ju tiden litte fortare oxå o de vill jag ju så vårat hjärta kan pluppa ut nångång <3<3

Snart ska jag iväg o möta Sara o Michelle :) litte nervig e man ju eftersom det är första gången.. hihihi men skojj ska det bli.

Imöra har älsklingen uppkörning, får la se hur det går :) jag hoppas han klarar det för då ska vi låna hans farfars bil o åka ut  o åka :)

ne men nu ska jag borsta tänderna men ha de så bra allesammans.. Byeebyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0