utslag

mm snyft har fått nå utslag på handen o underarmen :( men bara litte då, små små röda prickar e det...

I fredas var vi i karlstad på ikea,  köpte litte ljus o sånt, sen hem o sov.. var även utei skärgården o avnjöt en mjukglass i skärgården under dagen oxå :P premiär för den sortens glass :D

I lördas var vi i karlstad  igen o storhandla, haha de var så full packat i bilen så däcket höll på smälla, så vi fick åka i 70 på 110 väg.. Törligt värre för skulle ju ha vart hem till åsa o fikat men hann ju inte riktigt med det med tanke på att jag hade hur mycket varor som helst att plocka in innan barnen kom.. Men iaf köpte en litten radio/cd som vi har i köket o så en rumsmatta.. Så fint så
Var barnvakt igår då, mysigt det... Mina små ögonstenar, hihi

Idag har vi städat o ätit rätt god mat o nu har ja nyss duschat.. ska snart till domus oxå.. :) Kolla lite o handla litte :) roligt..

börjar praktiken imöra me, det ska bli skojj... höhö..

nee nu ska jag dra mej men ha de så bra.. byeeebyeeee

Snyft blir inget gävle förens den 19/5, saknar ju dej mamma men snart syns vi :) saknar även min älskade bror :) ska bli så skojj o träffa er allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Rättaren

Och hur kändes den här meningen?
"var även utei skärgården o avnjöt en mjukglass i skärgården".

Lite korrekturläsning kanske inte skulle skada när man har detta som yrke, eller?

2008-05-04 @ 11:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0