karlstad

Japp nu sover min älskade plutt för engångs skull.. han sover aldrig om dagarna, fast han är så trött så ögonen åker igen på han så tvingar han sej själv att va vaken :P han kan ju missa nått.. haha.. synd bara att han ska bli så gnällig när han inte vill sova. man vill ju ha en utvilad glad bebis o inte en övertrött gnällig bebis :)

ikväll blir de att spela bingolotto med älsklingen :) får se om pappa och sylvia kommer upp oxå..
hart vart i karlstad med dom idag, bytte våra rullgardiner lr vad dom heter som vi köpte igår,  köpte även nya blommor o gardiner idag :) kul kul.. känns som om vi börjar komma nån vart nu med våra inköp, nästa inköp blir min hylla till toan, ååh det kommer bli fint sen me blommorna där sen oxå..

nu är  han vaken igen, vart inte så lång sovtime för han.. :(

på tisda blir de vägning oxå, ska bli kul o se vad plutten väger :)

ne nu blir det att fixa klart

Älskar min älskade Timmy Och Min älskade son Liam Sundström.. tack för att ni finns.. byeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0