5 månader

Ja idag blir min prins 5 månader :) Tänk att för 5 månader sen låg vi på BB med våran sötaste Liam som bara var 1 1/2 timme gammal :) ( eller timmy var med honom då iaf, jag var med honom senare eftersom jag låg på uppvaket ) ;(
Och för 22 år sen & 5 månader sen låg min mamma på BB med värkar, för jag kom ju inte ut förens kl var 15:30 ca :) Men samma dag har jag & min prins iaf :) Ser fram i mot att få ha ett års kalas, då ska han få en alldeles egen fin tårta som han får äta själv på :D O massa ballonger ska vi ha :D Åh om ett halvår ca fyller han ett.. Känns som tiden kommer gå fortare än vad den redan gör.. Massa nya saker lär han sej hela tiden oxå, så roligt o se hur han utvecklas.. mamma älskar dej Liam Anders Lars Sundström <3<3<3

han krångla likadant med sovningen igår med, tillslut orka ja inte mer, då prova ja att lägga honom i våran säng, & vad tog det, jo ca 5 minuter o sen sov han.. Han saknar nog närheten av oss tror jag.. Men han vaknar fortfarande på nätterna o ska ha mat flera ggr.. Så nu ska ja ringa ner till bvc, så fort ja skrivit klart här.. Blir iaf att ta in hans säng till vårt sovrum igen o se om det går lättare o lägga honom i den när den står här inne. *hoppas* Vill inte att han vänjer sej att sova med oss på nätterna, ja sover så dåligt då.. tror både ja o liam sover bättre om vi ligger i en varsin säng..

Ne nu ska ja hoppa in i duschen o sen laga mat.. Sen blir det en långpromenad :) Woohoo.

Kan det aldrig bli fint väder lr?? Jag vill ha sol sol sol sol sol

Ne skriver mer senare kanske.. Byeeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej där ser man de visste jag inte att de var så med tänderna då vet jag de också tur man har dig. =)

Fem månader är våra pojkar tänk då när vi låg och pluppade ut dom små liven.

Tiden bara rinner i väg så som du säger om ca ett halv vår är dom ett år..

Nää vi får inte tänka så vi blir oockså gammla ju. :S



Vi har me problem att lägga Tim på nätterna å på dagenera i bland också de är jobbigt.

Har pratat me dom på bvc och dom säger att de är så när dom är små vill vara me å vill inte missa något.



Aja hoppas de är bra med er iaf. =)



kramen

2008-12-16 @ 14:41:31
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Elle

Grattis på 5 månaders dagen :)



Jaa lite sol skulle inte vara helt fel.. här är det bara mulet och tråkigt



Kramen

2008-12-16 @ 22:40:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Åå tack så mycket tjejen =)

2008-12-17 @ 00:55:06
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Grattis! Men vad jobbigt att det krånglar med sömnen för er, men det går nog lättare om sängen är inne hos er ett tag till så han vet att ni finns nära till hands. Vi flyttade in Devin till eget rum när han var 9 mån och då gick det kalas.

2008-12-17 @ 07:01:44
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: sara

Svar: Hon är 4 månader, snart 5 :) så det var väll dax nu hehe ^^,

2008-12-17 @ 08:40:53
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: Emelie

tillväxt period med då de behöver äta mera kanske..! Sen äre ju säkert tänderna som spökar med..!

Hoppas de gaddar sig uppåt snart så ni får lite lugn och ro..!



2008-12-18 @ 12:23:55
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0