.........

ja igår drog man ner på stan, mötte upp Camilla vid station.. Hon skaffa respass, gick vidare ner mot stan, drog en frukost, sen gick vi in på hemtex där var det en julduk som nu prydar köksbordet så fint :) Sen vidare till Elon där hon köpte en frys, vidare därifrån till coop.. & sen hem till Camilla, hjälpte henne med Dc igen eftersom det inte funka sist :( Men nu funkar det iaf. Sen åkte ja hem till mina små pöjker :D Tvättade o hade oss, skönt o ha alla sängkläder tvättade nu.. Sket i dom sist när timmy tvätta o tog bara kläder då.. Sen gjorde vi nog inte så mycket mer.. Kolla Oz o så bara :)

Idag har vi städat som bara den, sen har vi bakat bullar.. Och självklart vart dom ju lika goda som vanligt.. mumma!!
Så har väll denna dag sett ut typ, vart ju som vanligt Ugly betty o desperate housewifes oxå :) Men e litte lessen i ögat nu eftersom det var säsongens sista avsnitt idag :(

Aa nu har iaf både ja o liam vart sjuka så nu kanske vi slipper det ett tag framöver.. Har vart en ganska jobbig tid, iofs handlar det bara om 2 dagar/nätter men fan det räcker.. Liam har snorat o hostat som bara den, så han har vart så gnällig, dagar som nätter.. Så han har fått sovit inne hos oss på min sida av sängen nu dessa 2 nätter, men nu ligger han i sin säng i sitt rum igen :) Och han somna i tid som vanligt idag, *skönt* Tycker så synd om dom när dom ska vara sjuka när dom är så små.. Man känner sej så hjälplös, även fast man gör det man kan så känns det som ingenting :( Men men nu är vi båda friska o krya igen, jag har bara lite hosta kvar, men ej så att den stör mej.. :)

Började med p-piller igår oxå, det var då på tiden.. Så nu blir det ingen mer bebis än på ett tag, minst ett år ska gå iaf :P Visst att man är sugen på en liten bebis igen, men inte såå mycket så att ja vill ha en nu..  Jag har det bra med min sötaste Liam jag :) <3<3<3  är ju så många andra bebisar på G så ja får väll snosa o gosa på dom sen :) Har 2 speciella bebisar ja tänker på, och när den första kommer som är i februari så är Liam liksom redan 8 månader. o när den andra bebisen kommer i juli så är liam ett år, den som ska ha bebis har Bf 2 dagar efter vad jag hade, alltså hon har 23/7 o jag hade 21/7, så tänk om den kommer på min & Liams dag :P det skulle vara fränt.. Fatta, det känns som det kommer gå fortare än vad det redan gör...

Imorgon kommer yster ryster hit på besök, så då får man bjuda på dom goda bullarna + lussekatterna ;D

Ne nu blir det att lägga in kort på Bilddagboken.. Tjoohej

Bjuder på ett par bilder på min sötaste oxå :)


 

Kommentarer
Postat av: ☆ Nina ☆

Den är din om du vill ha den! Vad vill du att det ska stå i "rubriken"? Adda mig på msn eller skicka ett mail på samma adress med användaruppgifter så uppdaterar jag din blogg =) [email protected]

2008-12-10 @ 10:49:48
URL: http://snostjarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0