kalas

Yesyes idag har jag & liam vart på kalas hos Åsa :D det var göttit värre det, bjöds på många godsaker :D

Fick även ett väldigt tråkigt samtal från mamma angående en av mina systar som ej kan komma på dopet pga att hon fått cancer o ska genomgå cellgiftsbehandling :(  fy fan vad orättvist, hoppas allt kommer gå bra o att skiten försvinner ur kroppen på dej.. i love you sis <3<3

Ja så många från min släkt lär det då inte komma tråkigt nog, önska man kunde ha en samlad familj/släkt nångång men det kommer aldrig att inträffa.. jo kanske nångång, på nån begraving om ens det :/ Fy fan kan sitta o tänka på sånna här saker ibland o det gör faktiskt ont att veta att alla mina syskon/mamma inte kan samlas o ha trevligt som familjer vanligt vis gör nångång.. Och det tråkigaste av allt är nog det att det är alltid ja som får sitta i mitten o höra på eller vidarebefodra saker o ting.. Nu har jag mej en egen liten familj o den ska jag se till så att den håller ihop, även om det nångång kanske skulle ta slut mellan mej o timmy så ska vi kunna ha en bra relation för våra barns skull osv.. m.m .. aa ni kanske fattar poängen?

Nog om det, blåser ganska kraftigt ute :/ piss väder.. Sitter nu o äter ost macka som timmy gjorde åt mej :) gött gött
Och pratar även med Sara på msn, får la se vad vi kommer fram till, nått bra hoppas ja på iaf..

Ne nu ska ja ta o kolla ett par grejjer, o sen blir det nog sängen.. Är ju en dag i morgon oxå..

Jo har provat o ge Liam lite burkmat idag, o han gilla det :D hihi sötnöten då..
Får se hur de går med magen, men än verkar det inte vara nå konstig heter iaf :D

ne ha de så bra.. Byeeee

Kommentarer
Postat av: Emelie

fatta att det handla om dig i Saras blogg, tråkigt att vissa personer inte respekerar att man inte kan gå ut å festa då den själv vill..

Man måste ju förstå att du inte är själv nu om att bestämma utan att ni är en familj och måste komma överens om beslut som rör er alla..



Hoppas det är bra med er alla.. Han är så himlans söt lillkillen:)

kram

2008-10-22 @ 07:38:13
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: SARA SOLVIK:)

Alla tycker och tänker så himla olika om vad smal är.. benig, smal, normal?!

vad är smal för dig?

Förklara gärna det i min blogg

2008-10-22 @ 11:05:55
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: Emelie

okej du behöver faktiskt inte vara otrevlig.. Det hade räckt med att du skrev att jag inte har med det att göra eller att det inte angår mig..

men då vet man ju vad du är för en person..

2008-10-22 @ 12:27:03
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men om du tycker det bara gäller dig och Sara varför skriva öppet om ngr som hänt om man inte får kommentera de då?? hmm

2008-10-22 @ 19:38:48
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ne men sara skriver ju öppet då antog jag att man fick lägga sig i som en blogg jag anser är allmän.. Men men jag ska inte skriva mer .. ha det bra

2008-10-22 @ 20:42:24
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Emelie

jajemen ska göra det med ;)

2008-10-22 @ 20:54:28
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0