Fint Höstväder

vackert väder vi har idag :) Sköööönt.. ska snart ta oss en promenad ut i det vackra o möta timmy när han slutar.. Sen ska vi hem o städa o dona.. Imöra blir det att tvätta o mysa med min favvo älskling, sen på lörda blir det ju hockey :D Yeah...
Ska bli så roligt o gå, var så länge sen nu. Kändes som ja inte gjorde annat förr än o var på hockey, me love that.. O så hopps jag ju självklart på vinst då, för frölunda giller vi inte... Blääää...... Blir en o annan cider iaf, gött det.. Liams Farmor kommer hit o ska ta liam, så vi får sovmorgon på söndan oxå, får la se hur länge man kommer kunna sova.. hehe..
Kommer iaf tänka mycket på plutten när vi är borta, men skönt för han o få slippa mamma o pappa lite.. Vi kommer ju endå o sova under samma tak :)

Och det bästa är ju, att ja ska dricka o timmy ska vara chafför, hihi nu blir det ombytta roller, när ja var gravid var det jag som satt o va nykter o han drack, nu ska han få se hur det är ;) Fast ja ska ju ta de lugnt iaf :D

Ne nu ska ja grejja lite innan vi ska ut... ha de gött.. Byee byeeee


DU vet att ni får komma hit vettu, tänker på dej syrran.. Hoppas allt kommer lösa sej... Älskar dej o barnen.. Kramkram på er...<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har inget lösen på bilddagboken utan man måste vara vän där för att man ska kunna se bilderna, du får gärna bli vän men den uppdateras sällan ;) Har nog mer bilder på bloggen tror jag.. :P

2008-09-25 @ 22:16:46
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Thesson

Hoppas du får tokskoj tjejen :)

2008-09-26 @ 19:37:30
URL: http://thesson.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ganska komiskt att inlägget innan klagar du på att ni inte har pengar o sånt, men i detta ska du på Hockey och dricka massa cider... Då kan det ju inte vara så farligt =)

2008-09-30 @ 17:53:45
URL: http://hemligagent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0