helvetes vecka

mm fy fan har ingen bra vecka.. i måndas börja det med att jag hällde i tvättmedel där man ska ha sköljmedel, stod helt i mina egna tankar men det blev bra till slut iaf, ringde mamma så jag fick hjälp :) och igår skulle jag ta på mej deo, då ramla min älskade elizabeth arden parfym ner i golvet så den gick i några bitar så nu har jag ingen favvoparfym kvar heller, timmy får köpa en ny och jag får tvätta badrumsmattan :P rättvist de ;)  och idag när jag ska ringa o kolla om barnbidraget har kommit som vi skulle ha haft den 20, då säger kärringen att jag ligger minus 500 :S  va ska komma härnäst då????


Och jag hatar dessa jävla bussar i denna sletna stad, igår när vi skulle ner på stan så kliver timmy på fram i bussen o ja kliver på i mitten där man kliver på när man har barnvagn, men saken är att hon öppna inte dörrarna där i mitten så ja fick stå där ett tag tills timmy sa till busschaffören o när hon väl öppnar så sänker hon inte bussen så då kan man endå inte gå på om man nu skulle vart själv för det finns ju inte så hjälpsamt folk i denna stad o så är det inte så många som åker buss förutom pensionärer o det är förstårligt.. :S  blir så irriterad, vad tänker vissa med egentligen. :@

jaja var iaf vägde Liam igår så nu väger han 4140 :P börjar bli stora pojken.. hihi.. Sen fika vi med Linda o så.. sen gick vi till bibblan så linda kunde låna en bok på engelska, utanför där träffa vi åsa, så nu har vi kommit överens om att ha tjejkväll nån helg :D ska bli skojj..

Nee nu ska vi käka frukost.. hade bra.. Byeebyeeee

Älskar min underbara sambo o min underbara son.. <3



Älskar dej gubben



Älskar dej så mycket Liam <3<3

Kommentarer
Postat av: Beetty

aah de va verkligen en skit vecka vännen, hoppas denna blir bättre som kommer =)

2008-09-07 @ 00:29:20
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Beetty

hehe ja jag satt o tänkte på dig när vi va iväg på det, att jag visste du tyckte om det. typiskt att jag inte sa att de va det :( annars hade du ju kunnat komma in, eller ni =).. allt är väl sioså, Telma spyr en hel del =(.. mängder är de med.. hmm.. kramar

2008-09-07 @ 23:54:33
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0