Go´kväll

Idag klev jag upp före Liam & det hör inte till vanligheterna, men börjar redan vänja mej vid dessa tidiga morgnar själv med Liam nu :) Underbart mysigt att få vakna upp & höra hans prat <3<3 gjorde oss i ordning för att dra ner till Sara & michelle. Satt barnvakt en stund & Cilla var oxå med..
Sen när Sara kom tillbaka så klädde vi på oss o gick ner på stan, käka glass & gotta oss!
Sen lämna jag dom & gick hem till Åsa, där vart det inte långvarigt då Liam vart lite blyg & väääldigt ledsen.. Min lille prins då <3
Tog en promenad hem, timmy cyka ikapp oss efter halva vägen.. Gjorde ordnig käk & så, sen bytte vi rum med Liam.. Vart skit bra, men hann dock inte göra klart allt så det tar vi imörn..

Ikväll har vi vart med Pappa & Sylvia ner till Marieberg & kollat på majbrasa :) Så mysigt så!! Träffa även Linda & co där nere..

Imorgon blir det bara att dona o fixa här hemma... Har en del saker som ska läggas ut på blocket, så ska se om jag hittar nått mer som vi ej behöver!! Skönt att få rensa lite ;D


Orkar inte skriva mer nu.. Hoppas alla haft en bra dag.. Byeeeee

farmor är lite tokig & har satt på liam sina badkallingar på huvudet :)

Liam & pappa <3<3 men va gör timmy på biden :S haha!! MYSIGASTE POJKARNA <3<3

Linda & Emil.. Såå söt han är, han ville till brasan hela tiden :)

Majbrasa :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jaa hon är lite stor min tjej :D kram

2009-05-01 @ 00:16:16
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej, det låter som en bra dag... =0)



Igår tvättade jag, såg på några avsnitt av "McLeod´s döttrar", städade och röjde ännu mera, satt vid datorn, mötte en kompis vid tåget som kom från V-ås, handlade lite på Hemköp när vi gick genom stan, gick hem till mig sen cyklade vi till Ö.B. Fixade middag när vi kom hem hit igen... Så jag hade fullt upp igår, hehe. =0P



Händer idag då?



Kram!

2009-05-01 @ 08:34:45
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: froidan - [W - 07 & A - 08]

:O WHAT! Jävla cpidiot, ofta man gör så!! Spec inte när du går med Liam! Sjuka jävla människa asså!



Ne, min syster har fått nåt elak töntig kommentar, men nästan varje dag när man läser andra bloggar så är det oftast nån som får en elak kommentar eller så :/

2009-05-01 @ 12:07:12
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Mamma till Tim

Värkar som ni har haft en trevlig valborg.

Själva så hade vi lite folk här tog det mäst lungt.

Jaa en gostol är en poppis allt här hemma de underlättar mig jätte mycket när han är i den å slippa bära omkring honom hela tiden. Har ni blivit bätter nu då å friska från sjukan?

kram kram..

2009-05-01 @ 20:02:46
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0