Helgen

Japp fredan fick vi besök av Kimmie & Monkan, grilla & hade det trevligt tills det där samtalet kom med beskedet att kevin tagit sitt liv :(  fy fan , varför ?? Aaa det lär vi nog aldrig få nått svar på.. Men en viss teori har man! Så den kvällen vart rätt dyster o tyst...

Lördag var vi ner till pappa på lunch, sen hem o dona lite! senare på kvällen så åkte vi ner till Linda & Christoffer och käka mat, de bjöd på jätte god kyckling gryta med ris & sallad :) Efter det så spela vi Buzz & hade det allmänt trevligt, tills liam tyckte att det var dags att åka hem.. Så fort vi kom hem så vart det välling o sen sängen för hans del.. Jag gick o la mej rätt tidigt ja med, ca 22:30.. Aaaa det är rekord för att vara Angelica.. haha!! Men det behövdes må jag säga.. Och just det! Får ju inte glömma att lilla Elisa gjorde entre här igår :) Hon är såå go!!


Idag vart det lunch hos sylvia, där bjöds det på jätte god baconsås med kroketter :) Mmm smarrigt värre kan ja lova... Sen tog vi oss en tripp ner till min faster med familj på lite fika :) Annars idag så har jag spelat bingolotto, Camilla kom ut sällskapade mej! Liam han somna ju ganska tidigt så han var nog inte intresserad av nått bingolotto!

Och han har vart en hel gnällig idag.. Äter inte alls som han ska heller.. Jag vet snart inte vad ja ska göra för att få i honom maten.. men men visst han säger väll till när han vill ha mat, får i han ett par tsk åt gången iaf.. Så får ge han lite med ofta då.. Vällingen är han heller inte så pigg på, inte gröten heller.. Hoppas det bara är för att han håller på o får tänder nu, så det vänder snart kanske..det funka ju så bra ett tag o ska han börja krångla igen.. :( Jaja det blir väll bättre med tiden HOPPAS jag..

åååhhh i morgon ska vi iväg o storhandla :D Fan va gött.. Nu e de fan tomt i skåpen.. o så ska det inhandlas barnvakt,myggnät,skor & jacka åt liam, pipmugg ( en bra sådan, rekomenderad från Sara ) :) O så ska vi till ikea, för har fått en liten lista av syster på grejjer som hon ska ha, & gissa vad.. ? Jag lär nog inte komma ut tomhänt jag heller, hittar nog nått roligt jag vill ha :D Ikea är en farlig affär..

Till helgen fyller svärmor år, får se vad som hittas på då :) Blir väll antagligen att vi ska dit o fira henne, men hur vet jag inte ännu.. Sånt som märks :)

ne nu ska ja glo runt på facebook... byeeeee byeeeeeeeee


                                  

                                                                         Over and out

Kommentarer
Postat av: Lisa

Okej, tråkigt det då. Men det är säkert kul att spela ändå och lyssna på de som uppträder, m.m. =0)



Bingolotto är det typ det spel som det är minst vinstchans på... :S



Näe, nu måste jag nog gå och sova.



Kram!

2009-04-19 @ 23:04:39
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: therese

Gud så hämskt att förlora någon.

beklagar värkligen.

Min lossas farfar dog den 29 mars så de är inget skoj alls åå begravnignen är den 22 april åå jag fyller å den 23 april inget skoj alls.

härlgit att de rullar på ändå hos er å de gör det här med. ja å sambon får ta å åka å kolla på en govagn till tim han älsakar när man håller i händerna å går med honom. så de är ett måste. =)

Kanske de bblir en sådan som liam har ihih man vet aldrig. Nää nu ska jag sova vi höres i morgon..

puss å kram gå natt..

2009-04-20 @ 00:01:39
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

haha tur de ;P hehe nä..ja har hållt mig inne hela dagen nästan :) njä..inte kul planerat..jobb & mys hehe! åh bingolotto, woohoo!! då är ja inte den enda under 60+ som roar mig med det imellanåt ;D

liam kanske barahade en ickebra matdag..är nog bättre imorgon ska du se :) ikea låter farligt!! ;P kram

2009-04-20 @ 00:40:40
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

men du vi har ju en barnvakt som ni kan låna om ni inte vill lägga pengar på en? den är ju visserligen rosa men iaf haha



Svar: ja vi måste verkligen ses nu.. de ända ja har inplanerat är Ams på onsdag kl 10 men då är ju du knappt vaken haha ;)

2009-04-20 @ 07:33:55
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: vilja

Godmorgon! Hoppas du får en skön start på veckan ^^

2009-04-20 @ 08:39:56
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: froidan

Ja, han är jätte snäll mot han :)

Men ibland kan han dock bli lite hårdhänt :/ Men han förstår ju inte alltid heller att Anton kan få ont.



När ska ni skaffa mera då? :P

2009-04-20 @ 09:09:33
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Vad hemskt att få veta att en tagit livet av sig, läskigt sånt där =( hoppas kvällen blev bra ändå.



Ja ikea är en farlig affär, inge bra att gå dit om man inte har mycket pengar hehe :) Jag ska också handla idag men blir inge storhandling det får vänta till man får en jätte bra lön :P



Ha det bra. Kram

2009-04-20 @ 10:30:26
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Beklagar verkligen sorgen, var det en vän eller släkting?... Jobbigt..



Ja du det ser ut som ni haft fullt upp, jobbigt att behöva krångla med maten.håller tummarna för dig att det bara e tänder nu :)...



ha det gott..



kramis

2009-04-21 @ 18:28:22
URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0