städ!

Nu ska det städas här hemma, roligt värre eller inte..  Har även dratt igång en tvätt, eftersom liam inte äter som man ska & i stället spottar ut maten så blir inte kläderna så fina så lika bra o tvätta upp det direkt så kanske inte alla fläckar hinner sätta sej fast :) Han är att lite tokig min prins, han ser för härlig ut när han spottar.. Fast det tråkiga är att han får ju inte i sej så mycket mat!! :( Men men han tröttnar väll snart på det där hoppas jag :D

Igår var vi ner till Sara & Michelle.. barnen lekte & vi fika.. Var riktigt trevligt :) Måste ses snart igen..

Ne nu ska jag återgå till städning.. ha det gött

Älskar min underbara familj <3<3

Kommentarer
Postat av: robban

timmy är så sööt

2009-04-22 @ 14:10:46
URL: http://robbanssexbildsida.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

hee ja vi måste ju det, när du lagt in bilderna kan d uväl skicka till mej hehe :P

2009-04-22 @ 14:25:07
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0