12 fulla veckor!

Jepp igår gick man in i v13 (12+0) Känns gött o kommit över v12 faktiskt!! :D

i helgen har vi gjort en del skojj, fredan var det inget speciellt, gjorde lite god mat o bara tog det lugnt.. Igår drog vi till karlstad, pappa shoppa lite julklappar & vi köpte en pepparkaksdräkt till Liam som han ska ha på sej på dagis när dom ska lussa :D Efter det så drog jag & liam upp till syster för att kolla hockey :) Liam var ju inte allt för glad, berodde nog på febern + att han endast sov 10 min middag! Men det gick iaf, efter hockeyn kom timmy.. jag & Camilla fixa i ordning käk, ugnsgratinerad fläskfile i smördeg :D Asgött verkligen.. Micke, gunnar, och nån till kom upp & joina oss vid matbordet! Alla vart lika mätta & belåtna.. Efter maten drog vi hem, tempa liam & den visa 39,3 sen fick han ta en snabbdusch, gav han lite panodoil & bums i säng med en flaska välling.. :) Han vakna endast 1 gång inatt & sov fram till 08:30.. UNDERBART!!

Annars då, han skiter lika mkt än även fast vi bytt ner oss i vällingen. Så ska ta upp det med bvc på tisda igen då jag har tänkt att väga honom! Ska bli skojj o se om han fläskat på sej nått :D


Idag ska vi vara barnvakt åt en 5 månaders bebis :D:D Wiie, mys juh! O även en 5 åring :) Annars idag blir det rätt slappt, sara & jimmy & michelle kanske skulle komma upp en sväng sen..

Nee fan nu stinker det skit, så bäst o ta o byta!! Ha de gött! Byee

Kommentarer
Postat av: marie

åå vad härligt att komma över v 12:D

2009-12-06 @ 19:25:39
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Åh, har du gått så långt i graviditeten redan?! Vad gött :) Ja, du kan gärna komme efter BVC på tisdag! Jag hämtar Emil kl.14, så jag är hemma vid 14:15 ungefär. Jag hänger nog med på fikan på onsdag en stund. Vart ska ni fika?

2009-12-06 @ 22:24:49
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Vad skönt att få jobba imorgon, det ger ju lite extra pengar nu till jul och allt :) Det ska bli trevligt med fika på onsdag, vilka är det som kommer?

2009-12-07 @ 20:32:23
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0